01-07-2006, 11:21 PM
men I ved jo havd jeg mener.....
|
Ventetid på sportsmodeller...
|
|
01-07-2006, 11:21 PM
men I ved jo havd jeg mener.....
02-07-2006, 08:35 AM
27-07-2006, 11:43 PM
Mads Gjødesen Skrev:Jeg tror såmænd bare at urene bliver solgt hurtigere i Kbh. og efterspørgslen er større. Derfor vil der opstå mindre ventelister på de populære modeller. Det går ikke så hurtigt her i det mørke Jylland, så sportsmodellerne får mere til i vinduet. Og jeg så lige, at fynboer så altså også er lidt langsomme /Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
28-07-2006, 09:36 AM
Hej Bjørn
Det må være varmen ( den får jo en del af skylden Men skal vi ikke lige sige AM Berg. Sommerhilsen Claus Larsen
28-07-2006, 09:51 PM
Dette var, hvad jeg Skrev:AC Bang Mein Gott - er det ikke noget med pelse Men så var det, at Claus Larsen, som bor på fyn, Skrev:Det må være varmen ( den får jo en del af skylden Je kommer s'gu ik så mejet på fyen, så det e nog snare a je ig lii ka den lokale agcan... For varmen er da heldigvis endelig blevet plasket lidt til jorden i dag. I hveert fald på Noersjæelaen. Men den Sub jeg så i vinduet hos en forhandler i Oense, den var altså grøn! /Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
29-07-2006, 03:01 AM
Hey Bjørn, fla u der kommer en jetjauer
AM Berg har nu og da nogle perler i vinduet. Jeg har ikke handlet der endnu, de har en god service og hjæpsomhed, "men" De mangler lige det sidste skub, for at nå Ragnar. Claus Larsen
07-08-2006, 12:24 AM
Tintinoman Skrev:Hej Rolex drenge. Den tid er vist forbi, hvor Panerai var ukendt. Men du har ret i, at der ikke er meget "bling-bling" over dem - medmindre man bærer dem med glasbagkasse omvendt
07-08-2006, 11:50 AM
Mener det jo ikke så hårdt med det "Bling Bling", det er mere, at man kan spotte et Rolex med det samme og alle folk taler om dem. Har haft en SUB tilbage i 1995, men kunne ikke så godt lide den konstante genkendelse. Skiftede det hurtigt ud med et Omega Seamaster, som jeg til dato stadig bruger.
Men min passion ligger nu hos Panerai. Fordi mine PAM's ikke konstant bliver spottet med mindre man er ur kender. Så det er jo egentligt det jeg taler om. Torben |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|