Forkert ur modtaget! Surt!
#1
Hej alle

Efter at have læst om alle de lækre ure herinde, har jeg bestilt mit første dyre ur hos SMWatches. Det ankommer idag og lykkelig ud over alle grænser begynder jeg at pakke ud.

Markus har så sendt den forkerte model. Nu er jeg helt nede og ser frem til rod omkring returnering, og ikke mindst lang ventetid til det rigtige ankommer.

Har ikke lige nogen spørgsmål, men måtte lige ud med frustrationerne...

Men er der nogen, der har været ude for det samme? Og i så fald, hvad gjorde du?
Svar
#2
Det er vist det vi i Jylland kalder "rigtig træls" Icon_e_sad Jeg ville kontakte Markus og forhøre mig hvad han har tænkt sig. Men det skal jo nok sendes retur. Vær opmærksom på at sende det forsikret, hvis det skulle forsvinde undervejs. Så må de forsøge om de kan få sendt dig den rigtige model. En masse bøvl som må stå for Markus´ regning.

Mads Gjødesen
Svar
#3
Ja, det var klart besparelsen der gjorde at bestilte hos Markus.

Det ur jeg har modtaget er det rette mærke, men forkerte model. Farve på skive osv er også korrekt.

Jeg har skrevet til Markus, og han har svaret at jeg skal returnere det til en adresse i Tyskland (formentlig hvor han sender fra). Han vil sende det rigtige hurtigst muligt. Så det lyder indtil videre som om hans service fortsat er god.

Som Mads nævner er det nok en god idé at forsikre forsendelsen, og så må jeg få Markus til at refundere denne udgift.

Jeg havde ikke overvejet muligheden for at sælge det herhjemme. Det havde sikkert været muligt at at få dækket det jeg har betalt for det.
Svar
#4
Surt show når man nu liiiige har glædet sig!!

Det varierer lidt hvor Markus afsender fra. Jeg har modtaget ure fra ham 2 gange afsendt fra Italien. Under alle omstændigheder tror jeg ikke du har grund til bekymring, - ud over den irritation der naturligvis ligger i ikke at have modtaget den korrekte vare Icon_smil Jeg kan ikke forestille mig andet end at Markus dækker dine forsendelsesomkostninger, og anvender du f.eks. FedEx kan du få uret fra DK til Tyskland fra dag til dag!

Lad os endelig høre hvordan det går?

Icon_e_smile Sogge
Svar
#5
Meget meget surt show. Det er lige med at indstille sig på at vente igen...
Og når man så tager sit "normale" ur på om morgenen, så glæder man sig godt nok. Det er imponerende så entusiastisk man kan blive omkring et ur...
Det forstår kæresten ihvertfald ikke, men hun har dog accepteret at der bliver brugt penge på det.

Nåh, men det forkerte ur er nu returneret til en adresse i Tyskland. Så nu jeg venter på det rigtige...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)