hjælp til vurdering af sub
Jeg har en SS Sub fra august 2005 (D serie) med alle papire´osv, købt hos klarlund.

Uret er uden ridser på nogen måde..

hva prisleje plejer den slags at ryge for ??. snakker vi 27K ?

P.
Svar
Pingo Skrev:Jeg har en SS Sub fra august 2005 (D serie) med alle papire´osv, købt hos klarlund.

Uret er uden ridser på nogen måde..

hva prisleje plejer den slags at ryge for ??. snakker vi 27K ?

P.

Nærmere 25.000 kr. ville jeg sige.
Svar
tja det skal ente være den rette køber, som ikke er klar over muligheden for at købe et nyt til de ca 25 k eller en som ønsker et dansk ur og derfor vil betale lidt mere for et brugt.

Uanset hvad vil jeg nok mene 27 k er i overkanten.
Svar
Hej

Jeg vil mene at den godt kan sælges for 27000 kr muligvis med et afslag på 1000 kr.

mvh Peter
Svar
25k med lidt held.
Svar
25k hvis det er på dette forum du sælger og så vil køber nok prøve at få den ned på 24k..
Peace Love and Rolex . Kim.A.S.I
Svar
Ked af at sige det venner - men 25 K er for højt sat. Det ur får man næppe over 24 K for, og så er der endda taget højde for at det er købt i Danmark. Et spritnyt Sub fra et EU land kan erhverves for 24 K, så max. 24 K for et DK-Sub.

Claus
Svar
Claus L. Skrev:Ked af at sige det venner - men 25 K er for højt sat. Det ur får man næppe over 24 K for, og så er der endda taget højde for at det er købt i Danmark. Et spritnyt Sub fra et EU land kan erhverves for 24 K, så max. 24 K for et DK-Sub.

Claus

Enig, jeg vil endda nærmere sige 23K.
Svar
Tak for info Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)