Svar: 588
Tråde: 108
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hvad med et Fortis B-42 Marine Master eller Diver?
Med venlig hilsen
Christian
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Chronograph.com holder til i Singapore, så man skal både betale moms og told.
MVH Peter
•
Svar: 28
Tråde: 6
Altid hyggeligt med sådan et spørgsmål, hvor der er spændende at se svarene. Jeg vil ikke bruge så meget på et "hærge" ur, så ligesom i det første indlæg holder jeg lidt på SEIKO diver urene. Jeg har selv en sort monster (lyder være end den er) som kostede mig 910 kr. inkl. forsendelse på eBay. Den er "kun" 42mm, men er den model så også det bedste valg? Jeg synes faktisk at den er lidt for "blank" (måske ikke med gummiremmen...) til "hård brug", så hvis du er murer er en af de mere klassiske SEIKO'er eller en Citizen måske bedre. Der er ingen tvivl om at du får meget for pengene men husk at købe på nettet og ikke uden for EU. På <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.eBay.co.uk">www.eBay.co.uk</a><!-- w --> er der mange fra UK til fornuftige priser laaaaangt under de danske, hvis de har dem.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Ja, hvordan ser du ud når du er på arbejde, hvad arbejder du med. Har du olieret arbejdstøj på eller ternet skjorte og oprullede ærmer.
Man skal da få det til at passe sammen.
Så ville jeg bare vælge det Omega som nu passer bedst. Hvis jeg var tømrer i kakki tøj ville et Dynamic cronograph passe perfekt hvis jeg var i blå kedeldragt ville et Seamaster prof. 300 passe perfekt. Hvis jeg var i den ternede skjorte så måske et helt traditionel Speed Master...
Selv bruger jeg Dressure på kontoret til hverdag og andre ure i fritiden - men så er jeg jo også konturnusser med dæmpet skjorte og jakke og sommetider et slips. Er tøjet i gyldne farver bruger jeg gyldent ur og er det grå/blå/sort briger jeg stål og sølv/lys (skive) og sort rem.
Så er der jo også alle de andre situationer: Fest, Ud og sejle, på jagt, på stranden osv. - men det spurgte du jo ikke og Peder gider ikke høre mere om mine Omegaer
vh Baun
•
Svar: 418
Tråde: 57
Hey Bjørn
Du skal da vælge et af disse eller en 007.
Jeg bruger selv den sorte når jeg går i tomgang (arbejder)

Det kan da holde til noget. De andre må vi så nyde når vi er hjemme.
Claus Larsen
•
Svar: 173
Tråde: 23
Modtaget Likes: 14 i 6 svar
Givet Likes: 7
Hej
Et andet alternativ: Tissot Seastar 1000 automatic.
Det har også de faciliteter hvad du søger, og kan tåle nogle tæsk.
oser godtnok ikke så meget, men bliver det smadret.....ja, så overlever man
Hilsen Chris
•
Svar: 383
Tråde: 44
Ved ikke om de kan fåes i DK men FormeX SC800 spiller bruger det hver dag på jobbet og det svigter aldrig.
[url]"http://www.afterbuy.de/afterbuy/shop/storefront/produkt.asp?shopid=16765&produktid=746726">http://www.afterbuy.de/afterbuy/shop/st ... tid=746726[/url]
Kan ses på linket....
•
Svar: 136
Tråde: 22
B.Hell.A Skrev:Jeg skal bruge et ur til at bruge på arbejde !!
skal kunne tåle nogle stød og slag, være 100% tæt /skruekrone.
Må godt være en kraftig model !! ca 42mm (ikke større)
med lænke.
quartz ell. auto.
Forslag modtages med kyshånd :roll: :)
mvh.
bjørn
Hvad med LACO ref.0894 til ca 1500,- Kan købes hos Uhrmageriet i Århus.
•