"Kermit"
Hej alle

Jeg overvejer at anskaffe mig en SUB LV, er der nogen her i dette forum af Rolex mænd eller damer, der rent faktisk GÅR med en LV til daglig, eller er det mere en samler ting? Jeg har en alm. sub som jeg har på hver dag, men mangler indimellem lidt kulør.

Michael P.
Svar
muppe Skrev:Hej alle

Jeg overvejer at anskaffe mig en SUB LV, er der nogen her i dette forum af Rolex mænd eller damer, der rent faktisk GÅR med en LV til daglig, eller er det mere en samler ting? Jeg har en alm. sub som jeg har på hver dag, men mangler indimellem lidt kulør.

Michael P.

Det skal da på til dagligt.
Svar
Er det fordi, at du tænker, at uret bliver trukket ud af produktion inden for nærmeste fremtid? - Så vidt som jeg kan se, så er det ikke noget der vil ske, og Sub LV vil derfor ikke gå hen og blive mange penge værd.

Jeg bruger mit et par gange om ugen Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Selvfølgelig går jeg med mit "Tuborg" Rolex, jeg har det faktisk på i dag !!!

Det bliver ALDRIG en sjældenhed, men jeg syntes at det er et meget pænere skive design med de store timemarkeringer, så derfor er jeg glad for min LV.

Køb uret (jeg tror de har det på lager i Århus) gå med det, og sælg det om 10-15 år, så tror jeg nok du skal holde dine penge hjemme, hvis den generelle pris udvikling holder, og hvorfor skulle den ikke det ???

MVH
Jacob
Svar
Du ku' jo også få lidt kulør med en GMT-II i blå/rød eller sort/rød. Og så får du trods alt et ur, som er lidt anderledes....

/Bjørn.
Svar
Tak for svar........ jeg ER på vej til Århus !!!

Michael P.
Svar
Hejsa........

Ang. brug af LV'eren.

Hvis et gammelt Rolex kan klare en polartur,
så er LV'eren også klar til vores dagligdag med PC osv. i år 2006.

Da jeg ikke ar håndværker, bruger jeg mit til daglig og med stor glæde.
Så jeg kan kun ønske dig tillykke når du køber en LV'er.

Hilsen Roy
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)