Omega speedmaster fra 67 hvad er det værd ?
Jeg er nogt i tvivl om værdien af mit ur, det er en Omega Speedmaster, på garanti beviset står der 1. oktober 1967, den er med original æske og garanti bevis.
Håber at nogle kan hjælpe.

Mvh
Ivar
Svar
Anonymous Skrev:Jeg er nogt i tvivl om værdien af mit ur, det er en Omega Speedmaster, på garanti beviset står der 1. oktober 1967, den er med original æske og garanti bevis.
Håber at nogle kan hjælpe.

Mvh
Ivar

Uden at have set uret, værket eller tilbehør, vil jeg mene at en fair pris vil være 14. - 17.000 dkr afhængig af stand og originalitet.
Det er et klart plus at der er boks og papirer med - det er sjældent for så gammelt et ur Icon_razz
Salget af Speedmaster Proff. går så vidt jeg kan vurdere i bølger, og en vare har som bekendt mindst 2 priser :
- Den pris du kan opnå ved at vente på at den rigtige køber dukker op.
- Og den pris du kan opnå ved en hurtig handel...

Dit ur lyder til at være et samlerobjekt, dvs. at ham der "blot" er interesseret i en ældre Speedmaster, måske ikke vil betale den merpris som dit ur helt oplagt er værd.
"Desværre" har jeg allerede selv et magen til, også fra 1967, ellers ville jeg klart være interesseret.... Icon_e_smile Icon_e_smile
Svar
Hej Ivar.
Skriv lige til mig hvis du overvejer at sælge. Jeg kunne være interesseret.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Peders bud er ikke helt tosset. Men som altid afhænger prisen i høj grad af standen på uret. Med knap 40 år på bagen er det jo temmelig afgørende om det er blevet brugt dagligt eller om det har ligget i bankboksen. Klart et stort plus med boks og papirer.
Jeg er også interesseret, hvis uret er i fin stand. Har du et par billeder, så mail dem til mig på <!-- e --><a href="mailto:gjoedesen@hotmail.com">gjoedesen@hotmail.com</a><!-- e --> eller post dem her. Så er det noget lettere at fastsætte en pris.

Mads Gjødesen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)