christian olsen
Unregistered
Hej allesammen! Jeg sidder med min nye Sea-Dweller og prøver forgæves at finde en krone i glasset, som jeg synes jeg har læst om på denne side. Er der nogen der kan fortælle mig om det mig der har læst helt galt eller om den skal være der???
kh/chr
•
Svar: 418
Tråde: 57
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Søg og du vil finde

Den er der lige over kl. 6 markeringen. Jeg brugte selv en lille time.
Claus Larsen
•
christian olsen
Unregistered
JA!!! Nu fandt jeg den. Lille og fin. Tak for hjælpen, kh/chr
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Med lidt held kan den også fotograferes - dette er i kraftigt sollys.
/Bjørn.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
bjorn_e58 Skrev:Med lidt held kan den også fotograferes - dette er i kraftigt sollys.
/Bjørn.
Hvorfor så beskeden, selvfølgeligt heldigt, men vel også den slags held du selv har søgt, og så kan vi ligeså godt kalde det dygtigt
vh
•
Er det alle Rolex modeller der har denne krone i glasset??
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
•
peter Skrev:Ja
Men jo kun fra hvad? 2001,2002?
•
Jeg har forsøgt at finde kronen på mit submariner fra 2002 (k-serien), det er ikke lige tilfældet.
Mit spørgsmål er så: "findes denne krone på andre Rolex modeller eller er kronen der kun på Seadwelleren??".
•
santosse Skrev:Jeg har forsøgt at finde kronen på mit submariner fra 2002 (k-serien), det er ikke lige tilfældet.
Mit spørgsmål er så: "findes denne krone på andre Rolex modeller eller er kronen der kun på Seadwelleren??".
Alle modeller skulle gerne ha' fået den lille krone. Det blev dog først indført i 2002, og da var det ikke alle modeller der fik, så dit Sub har den måske ikke.
•