Silvermagic
Jeg har i dag fået min Sea-Dweller leveret fra SM. Det er første gang jeg har handlet hos Bettina og Markus, men absolut ikke sidste. Levering ved døren - incl. kager - 12 dage efter bestilling til den meget fornuftige pris af 3450 Euro!!! Kan ligesom mange andre her på siden kun give SM de bedste anbefalinger!!!
Svar
Hvem er SM?

Hilsen

Lars
Svar
Lars 118206 Skrev:Hvem er SM?

Hilsen

Lars

Silvermagic i CH. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.smwatches.com">www.smwatches.com</a><!-- w -->
Svar
Yeeesss. Hold da K....ft hvor er der god service ved SM. Jeg bestilte mit Seadweller ved SM til ialt 3490 Euro. den 15 marts og overførte penge den 16 marts de stod på hans konto d. 21 marts hvilket jeg fik bekræfet af min bank! Han sender uret samme dag og jeg modtager det idag den 22 marts dvs. 7 dage fra den dag jeg bestilte og så får man oven i købet kager med i købet flot flot og atter flot! Kan kun give Markus og Bettina min bedste anbefaling!
Mvh Kenneth
Svar
Er der nogen, der ved om Klarlund og de andre danske forhandlere er ligeglad, om de alligevel sælger nok, om de er bekymrede, eller om de måske overvejer, hvad de kan gøre for at få os til at handle her?

Jeg ved godt, at der er nogen, der fortæller om deres køb os de danske forhandlere; men det er altså tankevækkende, at så mange køber hos SM.

/Bjørn.
Svar
Hejsa Bjørn, jeg forstår din bekrymring. Jeg har slev tænkt tanken og kørte fra Kolding til Klarlund i København og fik en syntes jeg beskidt behandling. Jeg kom ind og spurgte på Seadweller, fik et svar noget lignende at et sådan ur havde de da sandelig ikke på lager. Jeg kunne forvente 2 mdr. lev. tid. Jeg spurge om hvad jeg skulle give for et sådan ur og svaret var 33700. Jeg spurgte derefter hvad jeg skulle give hvis jeg betalte kontant lige her og nu, hans svar var om jeg mente om jeg vil betale mere for at få uret hurtigere, jeg sagde nej jeg mente at få uret billigere da Tyskland jo ikke lå langt væk og der var der jo 10% at hente . Svaret var NEJ! Jeg gik derfra og tænkte mit! Derefter kørte jeg til Odense hvor jeg fik perfekt service de havde uret og jeg fik lov at prøve det her kunne vi også tale om prisen jeg landede på 31.500 og kunne nok have fået det for lidt mindre men jeg kunne ikke nærme mig de 26.000 som prisen var ved SM. Jeg gjorde opmærksom på tilbudet fra SM og fortalte også jeg gerne vil give mere for at handle indlands men ikke 5.500 men det var deres endelige bud. Derefter overførte jeg 26000 kr til SM og 7 dage efter havde jeg uret. I virkelighenden havde jeg slået til hvis en forhandler DK havde sagt 28.000. mvh Kenneth
Svar
Tillykke med dit nye SeaDweller! Kan også kun tilslutte mig, at servicen fra Betina og Markus er upåklagelig! Har købt hos dem før, og har faktisk lige bestilt en PAM176 igår - godt nok til en kammerat.

Nå - jeg må nok hellere til at holde øje med hvem som har en ny
SeaDweller på armen OG som smiler fra øre til øre!! Icon_cool ... kommer selv
fra Kolding Icon_e_wink

Icon_e_biggrin leJ
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)