Svar: 303
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0

Hvis man oprigtigt ønsker sig en Daytona til eget brug og ikke med tanke på et hurtigt videresalg, så er det da en fornuftig mulighed for at få drømmeuret under listepris
Nu er 116520 jo ikke lige et samler objekt....
Så nej jeg kan ikke se at det er et godt køb at købe et ur med 7 år på bagen til hvad et nyt koster til listepris men du får hverken papir eller boks. Men du spare Hele 3000,- dkr.
Hurra Hurra.
Og det er mig nu også en gåde at man sætter et ur til salg for 47.000 men man sætter et helt sløret billede af uret i sin annonce.
Det siger da noget om sælger.
Peace Love and Rolex . Kim.A.S.I
•
Svar: 418
Tråde: 57
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0

Super fed Rolex Daytona ref.116520 i stål.
Uret er fra 1999, uden boks og papier,derfor den utrolig lave pris. Men rigtig pænt og velholdt.Verficeret hos Rolex Odense og Klarlund Kbh Nypoleret.Med sort skive
Mon ikke der er lidt viden omkring årstal, når det har været sådan en tur igenem.
Claus Larsen
•
Hej Kim
Jeg har set flere Daytonas i Santiago de Chile, har ogsaa spugt paa priser. Jeg mener at kunne huske at det var ca. 12.000 USD for et guld /staal, dette blev dog hurtigt fulgt op af at pisen var til forhandling.
Besoeg evt. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.stefan.cl">www.stefan.cl</a><!-- w --> de havde 2 staal/staal sidst jeg var der 1 med hvid skive og en med sort.
Jeg skal til DK midt i Feburar og tager forbi Santiago páa vejen, kan da godt smutte forbi og tage det med hvis prisen er den rigtige.
Venlig hilsen
Agner HS
•