SD interchangeable extension links???
Hej, jeg nærmer mig købet af en SD efter megen omtanke og research. På den officielle hjemmeside er ovenstående nævnt under specifikationer. Er der nogen der kan forklare mig hvad det er og funktionen af det??? På forhånd tak!!!
Svar
Det betyder at der et ekstra led med, med en længere dykkerforlængelse
til de meget kraftige dykkerdragter til dykning på meget dybe områder
jeg har endnu ikke mødt nogle der har haft brug for det. Jeg har selv en seadweller jeg er meget glad for.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Det betyder at der et ekstra led med, med en længere dykkerforlængelse
til de meget kraftige dykkerdragter til dykning på meget dybe områder
jeg har endnu ikke mødt nogle der har haft brug for det. Jeg har selv en seadweller jeg er meget glad for.

MVH Peter

For lige at tilføje.

Der er to forlængelser. Det der sidder i uret når du køber det. På det står der S. (jeg gætter small) også ligger der et ekstra led i de lille mappe hvorpå der står L. (mon ikke der menes large). Netop som Peter skriver til de kraftige dragter.

Icon_e_biggrin
Morten
Svar
Har bestilt det hos SMWatches til Euro 3450. Det virker som en meget fin pris og glæder mig virkelig til at få det Icon_e_biggrin . Tak for svarene, nogenlunde som jeg havde forestillet mig.... tror dog næppe jeg får brug for den extra extension lige med det første!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)