Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Jacob H Skrev:Man kan vist ikke beskylde dig for dårlig smag
men din økonomiske sans kunne tunes lidt 
10.000,00 kr vs. ???
Come on!
SM watches har et vældigt godt ry men hvis du er nervøs kan du blot få uret ekstraforsikret.
Hilsen Jacob H
Jeg synes ikke du kan simplifisere det på den måde. Jeg er ikke i tvivl om, at SM er fine at handle med, men hvis der er problemer, er det noget nemmere, hvis uret er købt i lidt tættere på hjemmet. Derudover er der, som Klaus påpeger, også selve købsoplevelsen. For nogen er det en betydningsfuld del af det, at erhverve et nyt ur.
Om det er 10.000 værd, det er op til den enkeltes økonomi.
Med venlig hilsen
•
naturligvis op til den enkelte. Jeg har bare aldrig forstået hvorfor nogen er villige til at bruge så mange penge på at blive bekræftiget i at det man gør er det rigtige. I forhold til garantien går jeg ud fra at den er international, så her burde der ikke være noget at betale ekstra for.
Men som sagt, er det noget køberen afgører. Adspurgt gav jeg blot min mening til kende.
Mvh Jacob H
•
Hej Jakob,
Selvfølgelig er garantien international, men det er sket, også fra SM, at det leverede ikke er det man ønskede. Så skal uret tilbage osv. Med andre ord: der er potentielle problemer, du kommer ud over ved at handle lokalt. Så kræver det jo også, at der er en lokal forhandler at indlevere sit ur til, hvis man skal bruge garantien. Ellers skal du selv til at sende til fabrikken.
Med venlig hilsen
•
Svar: 138
Tråde: 34
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Rasmus...
Hvis du spare 10 af de store ved at handle med SM.
Så kan jeg ikke at der skulle være noget i vejen med at hoppe ind i sin vogn og selv køre ned og hente det.
Det koster under alle omstændigheder ikke lige så meget som det koster at handle her i landet.
Og så kan man eventuel bruge nogle at de sparrede kroner på lidt god rødvin på vejen hjem.
Kjeldsen
•
Svar: 53
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har faktisk spurgt om det er muligt at komme ned og hente uret personligt - netop for også at få købsoplevelsen, men det svarede Markus ikke på.
Han henviste bare til sin gæsteliste, hvor der er mange glade købere.
\Knudsen
•
Kjeldsen Skrev:Hej Rasmus...
Hvis du spare 10 af de store ved at handle med SM.
Så kan jeg ikke at der skulle være noget i vejen med at hoppe ind i sin vogn og selv køre ned og hente det.
Det koster under alle omstændigheder ikke lige så meget som det koster at handle her i landet.
Og så kan man eventuel bruge nogle at de sparrede kroner på lidt god rødvin på vejen hjem.
Kjeldsen
sjatø Brixtofte og en 5001 er ikke så ringe endda ...

:-)
•
Vær lige opmærksom på, at hvis du henter uret uden for EU, skal der betales moms og afgift. SM sender fra Italien og derved undgår du de problemer. Dt er nok bedre at spare rejsen til en anden gang, få sendt uret og nyde rødvinen hjemme.
Med venlig hilsen
•