PAM001B med T skive
Hvad er den værd i dag? - der er så meget snak om T vs. L skive. Enkelte på Paneristi siger at priserne er nærmest dobbelt op ift. tilsvarende med Luminor...

/R
Svar
Nej Ikke dobbelt op vil skyde den til ca 22-25K her i DK

På det store markede ca 20-23k det er A serien de il have
Svar
PAM0001B koster minimum 30.000 kr. med boks og papirer, hvis det er med T-dial!
Svar
Sorry, så forkert

Jeg mente selvfølgelig, PAM0001A med T-dial til 30.000 kr.

Prisen på 1B liger noget højere herhjemme end i udlandet, men det resulterer jo også i at man ser urene ikke bliver solgt!

Typisk vil man kunne købe 1B, i Tyskland eksempelvis, til 16-17.000 kr.
Svar
Jeg er ikke helt enig. Mine erfaringer er at prisen på et PAM1B er mindst 19 kkr. i Tyskland, med mindre du er risikovillig og køber over ebay. Du kan få et 1C-D lidt billigere. Det samme er gældende for et PAM2.
Har modellen en T-skive bliver prisen noget højere. Omkring 5.000 kr. Er uret en A-series ryger der typisk yderligere 5.000 kr. på.

Mads Gjødesen
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Jeg er ikke helt enig. Mine erfaringer er at prisen på et PAM1B er mindst 19 kkr. i Tyskland, med mindre du er risikovillig og køber over ebay. Du kan få et 1C-D lidt billigere. Det samme er gældende for et PAM2.
Har modellen en T-skive bliver prisen noget højere. Omkring 5.000 kr. Er uret en A-series ryger der typisk yderligere 5.000 kr. på.

Mads Gjødesen

Takker for input selvom prisspændet er ret stort. Jeg vil gerne beholde den, men har fundet ud af der er noget der hedder destro og som venstrehåndet er det jo det man skal have. Prisen på dem er derimod ikke til mit normale budget, så derfor vil jeg selvfølgelig realisere bedst muligt... 17 eller 25 (betyder lidt for min simple økonomi)

/R
Svar
Umiddelbart vil jeg sige at du godt kan få omkring 30.000 for dit ur. 1B'ere med tritium skive er flere gange set til at blive solgt i omegenen af USD$5000!!!

1A'eren ligger ca. på USD$5500-6000!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)