Hurtig hjælp tak
#11
Jeg hr nu også betalt i Tyskland og faktisk over 100 gange, og jeg kan love at modtager i Tyskland får gebyr i langt de fleste tilfælde hvis man ikke tager både sit eget og modtagerens gebyr på sig. Kig i netbank og se at du skal sætte kryds for om du skal ha de danske omkostninger, eller om du skal have omkostningerne både i Danmark og hos modtager.

Jeg kan ikke sige om det i nogen banker koster 45 kr eller 85 kr (jeg kan se jeg har også haft betalinger hvor det har kostet de 45 kr MED modtagerens gebyr inklusivt) - det kan sikkert svinge det gebyr fra bank til bank, og måske med beløbets størrelse.

Jeg er ikke i tvivl om at Chronomasters betalinger har kostet som han skriver og er gået godt, men det nytter ikke at tro man bare kan tage de danske gebyrer og så være sikker på at modtager får det beløb han hr ret til.
I mange tilfælde ved jeg at modtager accepterer det gebyr han får fordi han ved at der normalt aldrig er gebyr for modtager i Euro lande, og han tar det som en lille fejl, ligesom jeg faktisk tror gebyret er langt mindre for modtager (0,50 til 2 Euro) end det er i form af det gebyr banken her lægger oveni hvis man siger man oven i det danske gebyr skal betale modtager gebyret.

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#12
Mange tak for de mange gode svar... jeg har modtaget uret og er rigtig glad for nu at eje et ur med automatisk værk.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)