Top 3 sportsure - kom med jers bud
#11
Christian Bentzen Skrev:Mange tak Jacob fordi du gad at poste mit drømme ur. Icon_e_biggrin

Et billede siger meget mere end et ref. nr.

Hvis jeg kunne finde ud af at poste billeder, havde jeg bestmt også gjort det.

Det er muligt, at der er andre måder at gøre det på, men jeg gør følgende:

1) Højreklik på det billede du vil poste.
2) Vælg egenskaber og kopier URL adressen (gøres ved at ved at markere hele adressen, højreklikke og vælge "kopier".
3) I teksfeltet klikker du på knappen "Img". Herefter indsætter du den kopierede URL-adresse (ved "Shift" + "Insert") og lukker processen med at trykke på enten "Img*" knappen eller på teksten "Lug Tags"

Mvh Jacob H
Svar
#12
Hej Alle

Den aabenlyse da det tog mig 3 aar at finde en til en rimelig pris og fordi det er et fedt ur

İmage

Nummer 2 favorit som var mit FOERSTE rOLEX

İmage

Og sidst men ikke mindst

PAM190 8 days. Fordi jeg synes Panerai har et fedt design og denne model er en af de faa PAMS der har et anstaendigt vaerk til prisen (og dette var ikke for at provokere men jeg tror at selv paneristis er enige med min)

Og naa jaa jeg aerger mig stadig over jeg solgte min SD saa den ville jeg gerne have tilbage
Hilsen

Bjoern

ROLEX er for fedt
Svar
#13
İmage
Den oprindelige Zenith El Primero automatic, stor tung og 44 mm diameter fra ca 1973/4
İmage
Zenith El Primero, mere "Italiensk dial, kaliber 400 nu 40 mm
İmage
El Primero som model Rainbow, måske den smukkeste
İmage
som representant vor de mere typiske vintage fra 50/60 erne, wittnauer
İmage
Heuer Budeswehr ca 1967 med flyback funktion, 44 mm uden krone

Og man kunne blive ved, men det viser at jeg vist mest er til noget med drejekrans hvis det er sporture vi taler om

Hej John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
Endelig en simpel forklaring af hvordan dummies som jeg selv kan poste et billede. Det skal jeg så liiiige se om jeg kan få sat i sving... Napper bare et tilfældigt billede fra Google. I kan jo forsøge at gætte hvilket værk det er...




Det er muligt, at der er andre måder at gøre det på, men jeg gør følgende:

1) Højreklik på det billede du vil poste.
2) Vælg egenskaber og kopier URL adressen (gøres ved at ved at markere hele adressen, højreklikke og vælge "kopier".
3) I teksfeltet klikker du på knappen "Img". Herefter indsætter du den kopierede URL-adresse (ved "Shift" + "Insert") og lukker processen med at trykke på enten "Img*" knappen eller på teksten "Lug Tags"

İmage
Svar
#15
Nå.. Hm...

Hvad gør jeg galt?
Svar
#16
Var det dette billed du prøvede at poste???
İmage





MAN KAN MED HELD ALTID KONTROLLERE ENS POST VED AT KLIKKE PÅ PREVIEW FØR MAN KLIKKER PÅ SUBMIT...




mvh
-Lohse-
İmage
Svar
#17
İmage

Tror du laver fejl i punkt 3.

Her er min version: 3) I Tekstfeltet klikker du på knappen "Img". Herefter indsætter du den kopierede adresse (Højreklik på musen og vælg "sæt ind" ) Herefter klikkes igen på "Img" knappen.

Så skulle det virke...husk at previewe dit indlæg før du submitter...


MVH
-Lohse-
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)