Hvilket Panerai tænker jeg på?
44mm, børstet stål kasse, sort sandwich skive, helst med stor sekundviser.

Evt. links og priser er meget velkommen.
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Christian Bentzen Skrev:44mm, børstet stål kasse, sort sandwich skive, helst med stor sekundviser.

Evt. links og priser er meget velkommen.

Du tænker ikke på noget. Man kan ikke få et med børstet stål kasse originalt. Så skal du over i titanium.
Sandwich skive og stor sekundviser er heller ikke muligt.
Svar
Det var da lidt irreterende.. Det var sådan drømme Panerai´et så ud.

Kan uret fås i poleret stål?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Christian Bentzen Skrev:Det var da lidt irreterende.. Det var sådan drømme Panerai´et så ud.

Kan uret fås i poleret stål?

Stor sekundviser og sandwichskive kan ikke fås. Hvis du vil have sandwichskive og lille sekundviser er det et 111H du skal ha' fat i. Hvis det skal være en med stor sekundviser er det er 63C GMT eller 27 Power Reserve du skal ha'. Jeg ved ikke lige om der er flere med stor sekundviser
Svar
Ligger du inde ved vejledende udsalgspris på en pam27?

Er den stadig i produktion?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Læste lige i et tidligere indlæg, at denne koster fra 50 til 70.000 Kr. alt efter serie.

Det er da irreterende, at det skal koste så meget.

Hvad betyder med arrow?

Er det kun meget få Panerai modeller, som er udstyret med stor sekundviser?
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Christian Bentzen Skrev:Ligger du inde ved vejledende udsalgspris på en pam27?

Er den stadig i produktion?

27'eren stoppede efter C serien (2000). Den koster brugt, alt efter stand, fra omkring $4500 og op.
Arrow head er en hentydning til den lille viser der viser power reserven. På de tidlige modeller (A serie mener jeg?) er det arrow head og på de senere er det en anden slag viser. På paneristi.com er der to billeder, hvor det nederste er med arrow head. Arrow head er de dyreste.

Nej, Panerai har ikke lavet mange modeller med stor sekunderviser.
Svar
Ligger inde med et pam 001 som er blevet børstet (er ikke oprendeligt børstet), der er ikke med sandwich skive.

Skriv din mail så kontakter jeg dig.
Svar
Jeg synes at for mange af Panerai modellers vedkommende, udmærker de sig ved enkelthed. Derfor er det mig en gåde, at de ellers så stilsikre Italienere ikke forsyner deres ure med centersekundviser, og ikke som nu med den "fistne" løsning kl.9
Svar
Børstet stål.
Centrale sekunder
Diskret dato (betyder også du kan se alle tal (3,6,9 og 12)
(har dog ikke sandwich skive...)

se <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.anonimo.com">www.anonimo.com</a><!-- w --> eller forummet på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.watchuseek.com">www.watchuseek.com</a><!-- w --> el mail mig for en anmeldelse af uret <!-- e --><a href="mailto:mark.borella@gmail.com">mark.borella@gmail.com</a><!-- e -->
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)