Fortis
#1
har været inde på en side der hedder <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.fortis-ure.dk">www.fortis-ure.dk</a><!-- w --> og set at de sælger et restlager af fortis modeller. har kigget nærmere på en spacematic gmt 624.22.11m til 5800kr. de sælger også en B42 Official Cosmonaut Titanium Limited Edition til 14.995.kr hvilket lyder meget billigt i forhold til før pris men detsværre ikke for min pengepung.er der nogen der ved noget om siden eller har handlet der ?
Svar
#2
klaus Skrev:ja, jan burde ha nøjes med at slette dit indlæg.

udsagn som dine gør at folk med forstand på ure ikke gider at spilde deres tid her for at lære os andre noget om urenes hemmeligheder.
er det forbudt at spørge om noget da ?? er nybegynder i på dette forum aner intet om siden fortis-ure.dk. leder bare efter mit første rigtige ur er der andre steder der bedre at købe fortis
Svar
#3
Hej Peter T. jeg tror ikke lige det var møntet på dig, men der imod Gaston. Tag dig ikke af det, der er nogle der får sure opstød engang imellem, og ellers er det vist en meget gl sag, der burde være gået i glemmebogen forlængst. Har kun oplevet at nogle indlæg er blevet slettet/lukket, efter tid og med god grund.
Er du ny så spørg endelig, det er den eneste måde du kan få mere at vide......
Selv er jeg mere til Vintage end disse nymodens klokker med ETA, de gamle er mere individuelle og spændende for mig, større udfordring i restaureringen.

mvh Lars
Svar
#4
Peter T. Skrev:
klaus Skrev:ja, jan burde ha nøjes med at slette dit indlæg.

udsagn som dine gør at folk med forstand på ure ikke gider at spilde deres tid her for at lære os andre noget om urenes hemmeligheder.
er det forbudt at spørge om noget da ?? er nybegynder i på dette forum aner intet om siden fortis-ure.dk. leder bare efter mit første rigtige ur er der andre steder der bedre at købe fortis

sorry, hvis du forstod det, som om det var mod dig. gaston kom med en (efter min mening) upassende bemærkning mod en urvidende person der skrev noget forkert efter at personen undskyldte sit mistake. derefter blev hele baduljen forståeligvis slettet af jan.

der er rigtig mange herinde, der ved en masse om fortis, så bare spørg løs.
Svar
#5
ok tak for oplysningerne Klaus. hvis nogen kender god fortis forhandler må i meget gerne gi lyd fra jer. igen hvis nogen ved noget om fortis-ure.dk må de også gerne skrive hilsen peter
Svar
#6
Peter T. Skrev:ok tak for oplysningerne Klaus. hvis nogen kender god fortis forhandler må i meget gerne gi lyd fra jer. igen hvis nogen ved noget om fortis-ure.dk må de også gerne skrive hilsen peter

Som man kan se er Schneekloth Ure i Hillerød tilknyttet fortis-ure.dk. Han er absolut en fin fyr så jeg skulle ikke se nogle problemer i at købe gennem fortis-ure.dk
Woollhead sælger blandt andet Fortis i København. Han har tit et stort udvalg.
Ravnkilde på Østerbrogade sælger også Fortis, men de har ikke så mange modeller som Woollhead har.

Hvis du vil have dem lige så billigt fra udlandet kan du jo prøve Ralf Häffner - <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.uhrenhaeffner.de">www.uhrenhaeffner.de</a><!-- w -->. Han sælger dem lige så billigt som fortis-ure.dk gør for tiden med deres minus 30%
Svar
#7
Nu er det jo sådan, at intet er gratis, og der skal penge til at drive denne site. Disse penge kommer fra salgsannoncerne m.v. Jeg tror såmænd ikke, at der er bestemte andre sites, der er "forbudte", men det er naturligt, at såfremt et indlæg reklamerer for et konkurrerende salgs-site, så er det uønsket. Jeg kunne ikke lige finde de præcise regler (hvor står de, Jan?); men de indeholder bl.a. en passus om, at man ikke må reklamere, og sådanne indlæg bliver ofte slettet. Og det er fair nok - reklamerne skal der betales for, hvorimod generel snak om andre ur-relevant sites er en stor del af indholdet her.

Indimellem kommer her også sure opstød, kværulanteri, og lignende - og det bliver vist også slettet efter behov.

/Bjørn.
Svar
#8
Hej alle

Jeg vil gerne starte med at fortælle at der ingen indlæg er blevet slettet i denne tråd.

Til gengæld blev en lidt overophedet debat om andre sites slettet (tråden der hed også Fortis) da diskussionen gik i en retning som ikke hørte hjemme her.

Mht omtale af andre sites - jeg har intet imod at der bliver givet råd omkring gode handler her og der.

Men naturligvis vil links til direkte konkurrende sites blive slettet.

Ellers er der ikke nogen nedfældede regler, andet end god tone.

Med venlig hilsen
Vintageure.dk

Jan
Svar
#9
Jan Kirk Skrev:Hej alle

Mht omtale af andre sites - jeg har intet imod at der bliver givet råd omkring gode handler her og der.

Men naturligvis vil links til direkte konkurrende sites blive slettet.

Ellers er der ikke nogen nedfældede regler, andet end god tone.

Med venlig hilsen
Vintageure.dk

Jan
Jeg synes det er helt OK som i administrerer det, og naturligvis skal i ikke behøve at have direkte reklame for andre salgssites, hvis det er hovedformålet i et indlæg.
Jeg synes de fleste helt forstår hvad høvisk optræden er, og undrer mig over at nogen synes det er værd at gå ind med små fjollede bemærkninger som ikke fører til nogen som helst større urviden, men bare er sure
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: