Oprydning i alt det løse....
Jeg har længe haft mine remme, værktøj, stifter m.m. liggende i en skuffe og flyde.
Tidligere idag købte jeg en sortimentsæske, og fik ryddet op Icon_e_biggrin1

Hvordan opbevarer du alle dine "løsdele" ?

İmage
İmage
Svar
Har nøjagtig samme kasse til mit skrammel Icon_e_biggrin1

Sendt fra min HTC Wildfire S A510e med Tapatalk2
Svar
Ja, til en 50´er, er det ret fint.
Det skulle jeg have gjort for mange år siden, ifht. det rod jeg tidligere har haft. Icon_e_confused
Svar
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

vh Baun
Svar
Ja, selvfølgelig Icon_e_wink Icon_e_biggrin1
Svar
Det er lidt som da jeg var barn og samlede på magic kort. Hvem havde den flotteste mappe til dem. Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Elsker baun's, den er fed!
Svar
Hej

Den kasse Baun har blev tilbudt til et GTG hos Baun ganske gratis, og om der var nogen der gad at tage den med hjem, det var der ikke, jeg tror at der er nogen der fortryder idag. Icon_e_wink

MVH Peter
İmage
Svar
Peter Skrev:Hej

Den kasse Baun har blev tilbudt til et GTG hos Baun ganske gratis, og om der var nogen der gad at tage den med hjem, det var der ikke, jeg tror at der er nogen der fortryder idag. Icon_e_wink

MVH Peter

Den er super til formålet og jeg nyder den. Sådan en får man ikke tilbudt hver dag.

vh Baun
Svar
Peter Skrev:Hej

MVH Peter

God fortælling! Icon_e_smile

Det ville da næsten også være en skam, såfremt Baun ikke havde den fine æske, idet han jo som bekendt er ganske begejstret for de ældre ure fra Omega.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)