COSC-certificering af 14060M
Hej alle,

Vil blot høre, om man skal forstå det faktum, at de magiske ord "SUPERLATIVE CHRONOMETER OFFICIALLY CERTIFIED" mangler på skiven af 14060M-Sub'en således, at uret ikke er COSC-certificeret? Og hvad er i bekræftende fald så forskellen på værkerne i henholdsvis 14060M og 16610 (udover datofunktionen, forstås)?

På forhånd tak - og med venlig hilsen

Morten Toft
Svar
Den største forskel er at der ikke er dato på 14060m at den ikke er cosc certificeret gør den lidt billigere da det koster at sende den til cosc certificering den kan godt gå lige så præcist alligevel, men 14060m er også uden sel endestykker begge dele er med til en lavere pris.

MVH Peter
Svar
Hvis du overvejer et 14060, vil jeg gerne tilføje, at jeg har et 16610 og er MEGET glad for dette. Men udover dèt, så anser jeg 14060 for at være den sidste af de "rigtige" subs. Forstået på den måde, at 14060 er det ur, som kommer tættest på det oprindelige Submariner.........og dèt er da lidt fedt Icon_cool
Svar
Hej alle,

Tak for hjælpen! Jeg kan i parentes nævne, at jeg har haft seriøse overvejelser om anskaffelse af begge modeller - 14060'eren af de samme grunde som Henrik T. anfører.

Med venlig hilsen - og glædelig jul

Morten Toft
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)