Nogle gange...
Nogle gange er Panerai et lidt mærkeligt firma...

På deres hjemmeside under fotogalleri kan man se nogle udvalgte modeller - men teksten der følger med er mange steder helt hen i skoven. 183 står bl.a. anført som automatisk og destroudgaven af 127 som automatisk og produceret i 100 eks. - det passer vist ikke helt.

Her er så 2 muligheder; enten så har de så travlt med at designe nyheder og lave produktionskontrol at de ikke har tid til at passe hjemmesiden, eller også afspejler hjemmesiden firmaets ånd på godt og ondt...
Svar
Hej Peter V.

Jeg har faktisk også skrevet til Panerai, og fortalt dem at der er
ting som ikke helt passer på deres Hjemmerside for 30 dage siden.

Og de skrev tilbage til mig for at sige tak for min skarpe hjerne. ( det skrev de ikke) Icon_cool Og de ville rette fejlen. Og at Pam 217 blev lavet i 1000 styk og ikke som de skrev 100 styk.
Peace Love and Rolex . Kim.A.S.I
Svar
Viser bare hvilke amatører de er.
Svar
Citat:Viser bare hvilke amatører de er.

Ja det er godt de laver ure og ikke hjemmesider Icon_e_wink
Svar
Deres hjemmeside har aldrig været højt prioriteret Icon_e_confused

Mange af de nye modeller kommer først på lang tid efter de er annoceret osv
Svar
Mads Gjødesen Skrev:
Citat:Viser bare hvilke amatører de er.

Ja det er godt de laver ure og ikke hjemmesider Icon_e_wink

De laver vel dybest set begge dele?
Svar
Kim.A.S.I Skrev:Hej Peter V.

Jeg har faktisk også skrevet til Panerai, og fortalt dem at der er
ting som ikke helt passer på deres Hjemmerside for 30 dage siden.

Og de skrev tilbage til mig for at sige tak for min skarpe hjerne. ( det skrev de ikke) Icon_cool Og de ville rette fejlen. Og at Pam 217 blev lavet i 1000 styk og ikke som de skrev 100 styk.

Er Panerai ikke et italiensk firma ? - i så fald forklarer det vel ventetiden - siger Peder som ikke har spor af fordomme ... Icon_e_biggrin
Svar
Nu vil jeg ikke holde hånden over Panerai, men urproducenternes hjemmesider er som regel MEGET LIDT nyttige, når man er på udkig efter info. Panerai´s er blot en af mange, som ikke er specielt velfungerende eller informativ. Jeg tror de fleste som vil vide noget om Panerai bruger Paneristi. Men ikke heldigt at der forekommer fejl på Panerais egen hjemmeside.
Mht. at få udbedret problemet er det vel den velkendte italienske holdning, som skinner igennem. "Det når vi nok engang...". Desværre fungerer deres aftersell service efter samme princip Icon_e_sad

Mads Gjødesen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)