Kære forum!
Er der nogen der kan komme på nogle interessante forslag til et vintage sejlsports- eller evt. dykkerur, der maks. koster 3000,-?
•
Der er Corums "Admirals Cup" og Lemanias "Elvström", men de koster sikkert lidt mere end 3 K.
•
Svar: 228
Tråde: 55
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
I detprisleje er der EET ur,der kan give alle de andre baghjul

yyyyesss rigtig gættet Citizens Mpdel JP 2000, også kendt som PINGO modellen! Den koster ca 2500, og for det får du det velnok mest hårdføre ur jeg umiddelbartkan komme i tankeokm. Det har alt hvad man som professionel (og amatør, som der engang i mellem kommer på ca 30cm dybde i badekarret) dykker har brug for 200 m vandtæthed,stopur,dykkermåler, dybdehukommelse etc et cet c. OG så ser det super råt ud!!!!
Mvh THomas Bech
•
Svar: 253
Tråde: 36
Thomas Bech Skrev:I detprisleje er der EET ur,der kan give alle de andre baghjul
yyyyesss rigtig gættet Citizens Mpdel JP 2000, også kendt som PINGO modellen! Den koster ca 2500, og for det får du det velnok mest hårdføre ur jeg umiddelbartkan komme i tankeokm. Det har alt hvad man som professionel (og amatør, som der engang i mellem kommer på ca 30cm dybde i badekarret) dykker har brug for 200 m vandtæthed,stopur,dykkermåler, dybdehukommelse etc et cet c. OG så ser det super råt ud!!!!
Mvh THomas Bech
Jeg er da enig.......men vintage ?........hmmmmmm
•
Pingo modellen er 20 år gammel, altså fra 1985, så lidt vintage er der da over den.
•
Svar: 138
Tråde: 34
Hej...
Kort og godt en SUUNTO.
Kjeldsen
•
Tak for forslagene, men det var mere sådan lidt Yachtmaster-agtigt, jeg havde tænkt mig. Sådan lidt elegant, men stadig så man kan svømme med det.
•
Svar: 253
Tråde: 36
RM Skrev:Tak for forslagene, men det var mere sådan lidt Yachtmaster-agtigt, jeg havde tænkt mig. Sådan lidt elegant, men stadig så man kan svømme med det.
De billigste steder koster et Seamaster vel ca. 9K.......det er mit bedste bud. Spar lidt mere sammen.
MVH
•