Fusk eller fantastisk?
Nu han personen som har dette ur til salg stået for skud en del gange. Bla. i forbindelse med uret her:

[url]"http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=42247435">http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=42247435[/url]

Grunden til at jeg spørger er, at jeg inden længe har planer om at købe mig sådan én. En hel ny SD´er 10K under pris, virker som et udemærket argument for at "spare" Knud Pedersen et besøg.

Kan en eller anden give mig et hint, hvis noget virker alarmerende?

Madsen
Svar
Du kunne jo prøve at få en aftale istand med sælger hos Knud Pedersen. Så vil ægtheden jo være på plads. Også er det da billigt for et nyt ur.

Men sælger skal ha ry for ikke at kunne skrive dansk hvis man går ham på klingen. Tilgengæld er han kanon til at svine en til på engelsk!!!
Han har også et Tag Heuer til salg til en 3 - 4000 under prisen.

Men læs de andre indlæg her på vintage.

hilsen Morten
Svar
Har læst om ham i tidligere indlæg, hvor jeg også stødte ind i Knud Pedersen... - farverige personer!
Svar
Hej,

Hvor henne står der mere om denne person på vintageure?

Jesper
Svar
Jeg har haft en korrespondance med ham omkring det pågældende ur, og han er en ganske ubehagelig person. Efter at jeg ikke svarede hans mail da denne var havnet i min spam-indbakke, er jeg blevet lovet tæsk og lignende ubehagelige ting.

Jeg fik bl.a. disse venlige hilsner tilbage fra ham:

Citat:Pussies like you hide behind cyber-space because you have no balls.
I will gladly sit in jail for any punishment i may receive for
physically defacing your pretty boy face, just because it may teach
bastards like you not to waste other peoples valuable time, and it
will take fake-fraudsters like you off the watch nets...
Citat:You only own fake watches because you are FAKE.
You're a waste to the world.
Do us all a big favor and commite suicide.
It would really help all of us.

Jeg vil ikke råde folk til at handle med ham, hvis der skal så lidt til for at han kommer med sådanne trusler.
Svar
Hvis der ikke skal mere til end det du beskriver, har vi her at gøre med en psykopat. Han burde meldes til Politiet!!
Ham vil jeg ikke have noget med at gøre - omend lidt spænding ville krydre end grå og kedelig søndag
Svar
Yes, hold jer væk fra ham. Han er virkelig en psykopat. Jeg har også modtaget trusler i samme stil som dem Henrik har fået pga. jeg ikke svarede tilbage på en mail da jeg tidligt fandt ud af han var lidt "spøjs".
Svar
Tak for kaffe !.........det halve forum burde møde op, for at "købe" det skide ur Icon_twisted
Svar
HenrikT Skrev:Tak for kaffe !.........det halve forum burde møde op, for at "købe" det skide ur Icon_twisted

Han er bare en IDIOT så simpelt er det.
Svar
Hej alle.

Mener at Lange er politimand, hvad mener han om sådanne trusler???

Kjeldsen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)