alle mennesker har en mening om rolex. så længe man selv er glad for sit ur så kan det vel være lige meget hvad andre synes.
Den med at GMT2 ikke holder til så meget er nok ikke helt rigtigt men selvfølgelig er der da en forskel på et ur der kan klare 100 m og et der kan klare 300 m.
•
Svar: 418
Tråde: 57
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Roy
Du skriver:
Jeg har besluttet at vælge efter mit brug af uret, og med hjertet.
Og idet forhandleren siger at GMT2 ikke kan holde til snorkeldykning, sauna og dampbad......... så må det blive en SUB.
Jeg kunne da godt tænke mig, at du fortalte hvem den forhandler er. Så skal jeg godt nok lige have min byttet, og det er ASAP.
Næææ hop du bare i baljen, og tag ned og kig på KURSK eller resterne af den, men husk en god våddragt for vandet er ca 2 cm koldt
Claus Larsen
•
Svar: 74
Tråde: 12
Tjek evt. dette link: [url]"http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&th=513164&mid=1437029&rid=0&rev=&reveal=">http://forums.timezone.com/index.php?t= ... v=&reveal=[/url]
•
Svar: 11
Tråde: 3
Hej Claus,
Tak for dit svar..............
Ja, man forundres jo af og til over de forhandlere.
Den ene findes i Aalborg og den anden i Århus, og begge er placeret nær ved domkirkerne (ved ikke om der må skrives navne på dette forum )
Min store overraskelse er at jeg har et 8år gammelt TAG HEUER på min arm, og det skulle være bedre pakningsmæssigt end et Rolex GMT ??
Jeg har siden læst om Rolex kronerne og deres pakninger andet steds i forumet. Men der gives også forskellige holdninger.... pakningernes alder osv.
Vil gerne høre om dine egne erfaringer med GMT'en.
PS. Barker, tak for linket.
Hilsen Roy
•
Svar: 418
Tråde: 57
Hey Roy
Min GMT 16750( købt her på vintage) var fra 1983, den havde fået lavet et service inden jeg købte den.
Den blev brugt i havet, svømmehallen og alle andre steder med måde.
Inden jeg solgte den, var jeg i København med arb. Og var i den anledning inde hos Klarlund. Både Flemming og Ole var tilstede og så uret, det blev åbnet. Deres kommentar var, du passer utroligt godt på dine ure. Så det med at Rolex GMT ikke kan holde til det ene eller andet, er fis i en hornlygte.
Når jeg har været i vandet, bliver uret altid skyllet i lunkent vand og tøret med en meget blød bommuldsble.
Claus Larsen
•