Ur-mødet i Århus er aflyst!
Med kun 8 tilmeldinger har Mads og jeg valgt at aflyse mødet på lørdag den 24.9. Vi finder det er for lidt til at gennemføre det.

Dem som har tilmeldt sig får deres penge tilbage ved at sende en mail med deres kontonr. til <!-- e --><a href="mailto:rikke@lof-aarhus.dk">rikke@lof-aarhus.dk</a><!-- e -->

Dem som har lyst til at mødes alligevel bedes kontakte Mads, der vil stå for et reduceret arrangement, hvis der er mindst 5 som vil være med.
Ib Jensen
Svar
Med jer 2 så er vi 3, og jeg har aftalt at hente Peter Halse 1 time før arrangementet, så mon ikke vi også er 4.

Giv en tilbagemelding.

mvh

Bjarne
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Jamen så er vi da 5 !!!

Jeg vil stadig gerne være med så send gerne noget nærmere info til min mail.

Med venlig hilsen
Jacob K
Svar
Icon_razz , jeg er også med har skrevet til Mads, regner med at vi ses.

Hej Lars
Svar
Ærgeligt med det "rigtige" urnøde Icon_e_sad Hvad vil det reducerede møde bestå af?

Mvh.
Carsten
Svar
Det reducerede ur-komsammen vil foregå hos mig. Der vil ikke være indlæg, men blot tale om at mødes og snakke ure. Vi bestiller lidt mad som vi får bragt. Vi kunne mødes omkring kl. 18.
Man betaler selv for maden. Jeg giver en øl eller to til maden og en kop kaffen. Kunne man tænke sig at kigge forbi, så send mig en personlig besked. Er vi mere min. fem bliver det til noget.

Mads Gjødesen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)