Go eller No Go?
Altså, ingen tvivl om uret er rigtig flot. Men den rem går sgu ikke helt. Det at den er læder er muligvis også et "problem". Men jeg tror mest det er farven som fjerner fokus. Det rødlige skær som er i remmen harmonere overhovedet ikke med urkassen.

Så: Læderrem: Go. Den læderrom: No go.

@Peter

Den kunne jeg også godt tænke mig at se et billede af.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Peter Skrev:Hej

Tilbage i 2005 da Planet Ocean kom på markedet, kunne man få den med sort urskive og original brun krokodillerem, og den var skideflot og solgte ret godt. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
var det dette?
Omega Speedmaster
Rolex Datejust 16200
Pingo
Suunto D4
Omega PO 45,5 mm
Svar
Jeg synes personligt at det er GO!

- Det er faktisk første gang jeg har set et PO med læderrem, hvor jeg har brudt mig om sammensætningen.. Javist spiller den ikke fuldstændig sammen med ur kassen men for mig betyder det ikke det store, nogle gange er det også fedt hvis det rem og urkasse bryder hinandens kontraster :)
Svar
GO!!!
Jeg er måske mere åben til farver end de fleste ejere. Lidt red n green er fint med mig. Desuden er den slet ikke i nærheden af RØD igen. Jeg havde et lignende strap for min Pam 312. :) ure med sorte skive passer bare bedre til flere farver straps

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Svar
Pvang Skrev:
Peter Skrev:Hej

Tilbage i 2005 da Planet Ocean kom på markedet, kunne man få den med sort urskive og original brun krokodillerem, og den var skideflot og solgte ret godt. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
var det dette?
Hej Pvang

Lige præcis det ur jeg tænkte på.

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)