Svar: 228
Tråde: 55
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har de seneste par måneder lagt mærker til (ikke mindst herinde) at antallet af daytonas til fantasipriser er markant stigende. Der er faktisk tæt på at være afsindigt mange til salg, til fantasipriser, men efterhånden er markedet begyndt at vise dem ryggen!! Er dette en tendens, som i kan nikke genkendende til??!? Måske Yachmasteren snart står for tur igen
mvh THomas Bech
God søndag
•
Der er mange flere 116520'ere på markedet end der plejer at være. Indtil videre har markedet dog kunne absorbere dem til ca. 10.000$ /stk.
Kun et spørgsmål om tid før de rammer listepris.
Morgan
•
Svar: 469
Tråde: 48
Modtaget Likes: 52 i 15 svar
Givet Likes: 133
ikke så længe siden så jeg en BNIB kermit til 33 k så måske disse ligeledes er faldet i pris
•
Gaar ud fra at i taler om den nyere model. Hvordan ser i paa et Daytona i staal med Zenith og SEL ??
•
De gamle 16520'ere vil sandsynligvis stige en smule. Men der går noget tid. Mange år. De er realtivt høje til at starte med, så jeg ville klart kigge på 1665 hvid, DRSD, 1655, 1680 rød, OysterQuartz 17000, som gode investeringsure.
Herudover er der stadig luft til at Tru-Beat kan stige en del mere.
Morgan
•
Reimar Wassman
Unregistered
Hej Thomas
Interessant betragtning! Jeg rejser en hel del, primært i nordamerika og Asien, og jeg kan kun give dig helt ret! Daytonaen er et fint ur, men absolut ikke til mere end listepris, hvilket jeg fornemmer at mange andre, såvel 2. hand dealere og private rundt omkring ligeså mener!
FOr at være helt ærlig begriber jeg simpelthen ikke at man vil betale ca 60k for et ur der har kostet ca 48 fra nyt, men okey smag og behag! Er selv den lykkelige ejer af et Rolex Daytona, ref.nr. 116523 G/S som har kostet langt mindre end en alm stål! Men okey efterspørgslen skal nok sørge for at udbuddet nu støt vil stige og derved normalisere prisniveauet!!
Mvh reimar
•