Dubuis' dykkerure!
#1
Al denne snak om R. Dubuis... Er det kun mig, der synes deres "nye" dykkerure er hæslige? Jeg synes, det er smagsløst, når et firma der slår sig op på luxus, går på kompromis og laver sådanne rædsler for at tækkes et købestærkt publikum. Måske er det bare mig, men et lux-firma bør holde sig væk fra halve løsninger - såsom "fancy" sportsure. De harmonerer stadig ligeså dårligt med jakkesæt som Subs, osv.
Svar
#2
RM Skrev:Al denne snak om R. Dubuis... Er det kun mig, der synes deres "nye" dykkerure er hæslige? Jeg synes, det er smagsløst, når et firma der slår sig op på luxus, går på kompromis og laver sådanne rædsler for at tækkes et købestærkt publikum. Måske er det bare mig, men et lux-firma bør holde sig væk fra halve løsninger - såsom "fancy" sportsure. De harmonerer stadig ligeså dårligt med jakkesæt som Subs, osv.
Det er nok en klar fordel hvis du svarer ppå et indlæg så man ved hvad det er du vil med din svada.'

Dubois anvendes i Omega speedmaster reducews (size) og det er vel ikke det rene møj, men hvad dit udfald sigter på er ikke let at vide.

Vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)