"Velkommen til mig!"
Fra idag af føler jeg mig rigtig hjemme i dette forum!
Jeg har nemlig investeret i mit første Rolex. Nærmere betegnet et stk. Sumariner ref. 1680, som jeg iøvrigt havde en fantastisk oplevelse med at handle hos Woollhead!
Nøj hvor er jeg bare glad for mit nye ur!!

Udover Woollhead skal der i samme forbindelse lyde en stor tak til den uovertrufne side rolexsamler.dk, der har været en super kilde til inspiration og research.

Jeg ved godt, at "lykken hverken er gods eller guld" men ligenu kommer mit ur altså tæt på Icon_e_wink

Endnu engang "velkommen til mig"

vh
Jeppe
Svar
Hej Jeppe - tillykke med uret, det tror jeg, du bliver rigtig glad for! Jeg har selv en 1680'er, og jeg synes, det er superfedt med det tykke plexiglas og den matte gråsorte skive, i forhold til de nyere Subs med safirglas, sort skive og hvidguldsmarkeringer. Og så er det samtidig et ur der kan tåle at blive brugt Icon_e_biggrin

Mmmmmm.. lækkert...!
Mvh
Kenneth B. Kjeldsen
Svar
først een gang har "prøvet" en gammel tritium-skive uden hvidguldsmarkeringer er man solgt. Det er efter min mening bare lækrere end de nye skiver.

rasmus
Svar
Jeppe Skrev:Fra idag af føler jeg mig rigtig hjemme i dette forum!
Jeg har nemlig investeret i mit første Rolex. Nærmere betegnet et stk. Sumariner ref. 1680, som jeg iøvrigt havde en fantastisk oplevelse med at handle hos Woollhead!
Nøj hvor er jeg bare glad for mit nye ur!!

Udover Woollhead skal der i samme forbindelse lyde en stor tak til den uovertrufne side rolexsamler.dk, der har været en super kilde til inspiration og research.

Jeg ved godt, at "lykken hverken er gods eller guld" men ligenu kommer mit ur altså tæt på Icon_e_wink

Endnu engang "velkommen til mig"

vh
Jeppe

Tillykke med din klassiker ...et super ur såden en 1680'er. Stamfaderen når det gælder Submarinere med dato ! Godt du valgte Woollheads eksemplar. Her var/er der virkelig tale om et af slagsen i god stand. Ikke nedslidt eller overpoleret.

Ja Michael Woollhead er en fin fyr ingen tvivl om det Icon_e_smile Du vil sikkert "falde forbi" en anden gang, når du synes at du har brug for yderligere et vintage Rolex at skifte med ..Icon_e_wink

Tak for roserne mht rolexsamler.dk Icon_e_smile Icon_e_wink
Svar
Tak for al den gode respons, jeg er helt enig i jeres betragtninger:
De store timemarkeringer (uden hvidguldsrand), den matte skive og plexi-glasset giver - i mine øjne - uret et uovertruffent "maskulint no-nonsence tool-watch look", og endda uden at fjerne det elegante!

Mikael, jeg vidste faktisk ikke, at rolexsamler.dk var din side, så skal roserne naturligvis gå personligt til dig!

Fortsat god dag til alle...

vh
Jeppe
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)