Svar: 7
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Kan ikke se i kataloget hvor højt Black Seal er.
Har før kunne læse i div. forums at nogle synes at det er "for fladt" - Men hvor højt er det? (og nu når vi er ved det; hvor høje er Luminor Marina´erne?)
Mht. skift af rem på 183´eren, så ser det ikke umiddelbart ud til at være et gør-det selv job pga. bøjlerne på kassen. er det korrekt opfattet?
på forhånd tak for svarene
Hilsen
Stig
•
Svar: 10
Tråde: 1
PAM183 er 1,3 cm høj. Jeg synes, at det har en perfekt højde, som er med til at gøre det mere dress-agtigt, hvilket passer mig fint. Hvis det var højere, ville det jo bare være en slags Luminor uden kronebeskytter - efter min mening.
•
Svar: 176
Tråde: 59
Hej Stig...
Jeg har haft modellen,og syntes ikke det er for fladt !! Uret skal jo nok betegnes som et dress ur, og det lever det 200% op til. Det er bare smukt ! En keeper hvis du spør mig

.Desværre skulle jeg bruge nogle hurtige kontanter til lidt MC køb, så det røg afsted

Men jeg skal med sikkerhed have et igen. Ikke noget problem at skifte remme selv, hvis du bare har den rigtige skruetrækker til det.
Feeeedt ur..
mvh.
Bjørn Hell Andersen
Stigc Skrev:Kan ikke se i kataloget hvor højt Black Seal er.
Har før kunne læse i div. forums at nogle synes at det er "for fladt" - Men hvor højt er det? (og nu når vi er ved det; hvor høje er Luminor Marina´erne?)
Mht. skift af rem på 183´eren, så ser det ikke umiddelbart ud til at være et gør-det selv job pga. bøjlerne på kassen. er det korrekt opfattet?
på forhånd tak for svarene
Hilsen
Stig
•