Meget uhøflig behandling hos Knud Pedersen,Sct. Clemens Torv
Hej,
Jeg var forleden inde med en Rolex Expl I og spurgte urmageren hos Knud Pedersen, Sct. Clemens Torv, Århus C, om han mod betaling ville sætte lænken på mit nyerhvervede ur. Lænken var lige taget af for at tjekke serienumrene.
Han tog imod uret og sagde, at der ville gå en time. Da jeg kom tilbage for at hente uret en time senere, fik jeg at vide, at han ikke ville hjælpe mig, da uret var købt af Thor Ottesen og han ikke brød sig om ham.
Jeg spurgte ham, om jeg skulle forstå det sådan:
jeg står med et ægte Rolex ur med kvitteringer og dokumenter 100% iorden, men jeg kan ikke købe en ydelse til uret som alle andre kunder ville kunne købe bare fordi jeg oprindeligt har købt uret af en person som urmageren ikke bryder sig om??
Urmageren svarerede, at det var korrekt forstået.

Jeg spurgte ham så, om det også galt den Rolex GMT-Master II som sad på mit venstre håndled - han svarede at det galt kun uret købt fra Thor Ottesen.

Jeg svarede, at jeg synes det var en mærkelig behandling af en kunde og jeg ikke ville komme ind i hans butik igen, hverken med henblik på fremtidige køb eller med henblik på fremtidig servicering af ure.

mvh Esben Selmer Buhl
Svar
Det lyder noget syret. Hvordan kan man have en medarbejder gående løs med sådanne holdninger og attituder?
Jeg vil i hvert fald være noget forsigtig ved at sætte mine ben hos Knud Petersen fremover.
Ib Jensen
Svar
buhl Skrev:Hej,
Jeg var forleden inde med en Rolex Expl I og spurgte urmageren hos Knud Pedersen, Sct. Clemens Torv, Århus C, om han mod betaling ville sætte lænken på mit nyerhvervede ur. Lænken var lige taget af for at tjekke serienumrene.
Han tog imod uret og sagde, at der ville gå en time. Da jeg kom tilbage for at hente uret en time senere, fik jeg at vide, at han ikke ville hjælpe mig, da uret var købt af Thor Ottesen og han ikke brød sig om ham.
Jeg spurgte ham, om jeg skulle forstå det sådan:
jeg står med et ægte Rolex ur med kvitteringer og dokumenter 100% iorden, men jeg kan ikke købe en ydelse til uret som alle andre kunder ville kunne købe bare fordi jeg oprindeligt har købt uret af en person som urmageren ikke bryder sig om??
Urmageren svarerede, at det var korrekt forstået.

Jeg spurgte ham så, om det også galt den Rolex GMT-Master II som sad på mit venstre håndled - han svarede at det galt kun uret købt fra Thor Ottesen.

Jeg svarede, at jeg synes det var en mærkelig behandling af en kunde og jeg ikke ville komme ind i hans butik igen, hverken med henblik på fremtidige køb eller med henblik på fremtidig servicering af ure.

mvh Esben Selmer Buhl

Send dine oplevelser i brevform til Rolex i Schweiz. Firmaet du har besøgt er aut. Rolex forhandler og Rolex er generelt meget opmærksomme på den måde, hvorpå de aut. forhandlere gebærder sig, samt den service de yder - herunder standarden på værkstedet.

Må indrømme at jeg personligt ingen erfaringer har med Knud Pedersen i Århus. Har altid handlet hos og med Povl Klarlund i København. Men det forhold at en aut. Rolex forhandler gebærder sig som du beskriver i forbindelse med et 100% OK Rolex ur, giver anledning til hovedrysten. Imponerende at forretningens indehaver øjensynligt ikke evner at tage affære og skille sig af med den pågældende medarbejder - grotesk ....
Svar
Det er ikke unormalt at man får en ubehagelig oplevelse hos Knud Pedersen, jeg har selv en Sub i G/S men dette er ikke nødvendigvis en god grund til at få en god service.
Så sent som idag har 2 venner fået en snobbet og ubehagelig betjening, den ene med et Daytona G/G.
Svar
Jeg gør selv brug af Knud P i Århus. Ikke de store og dyre indkøb af ure, men service i ny og næ og ikke mindst ur snak som de alle gerne vil - selv den "gamle og sure". Jeg har aldrig været ud for sure miner og den slags, derimod altid venlighed og imødekommenhed fra deres side. Derimod har jeg været vidne til kunders mangel på pli, netop fordi de eks.vis har haft en pels eller et guldur på. Skal det virkeligt være sådan at fordi man - af mangel på smag!! - har et guldur, skal forvente at få særbehandling? Undskyld mig, men det er nok det værste gang ælv jeg længe har hørt, og jeg er glad for at der stadig findes forretningsdrivende/mennesker, som ikke lader sig dupere af denne slags.

Mvh Mikkel, som "kun" går med et Omega
Svar
mikkelbl Skrev:Jeg gør selv brug af Knud P i Århus. Ikke de store og dyre indkøb af ure, men service i ny og næ og ikke mindst ur snak som de alle gerne vil - selv den "gamle og sure". Jeg har aldrig været ud for sure miner og den slags, derimod altid venlighed og imødekommenhed fra deres side. Derimod har jeg været vidne til kunders mangel på pli, netop fordi de eks.vis har haft en pels eller et guldur på. Skal det virkeligt være sådan at fordi man - af mangel på smag!! - har et guldur, skal forvente at få særbehandling? Undskyld mig, men det er nok det værste gang ælv jeg længe har hørt, og jeg er glad for at der stadig findes forretningsdrivende/mennesker, som ikke lader sig dupere af denne slags.

Mvh Mikkel, som "kun" går med et Omega

Selvfølig skal ingen behandles på denne måde. Heller ikke hvis det er et guldur og heller ikke hvis det er købt af THOR!! Iøvrigt en fin fyr!!.. Jeg har et ROLEX fra USA. og får fin service hos Klarlund! Så jeg giver Mikael ret: Skriv til ROLEX!!
Elmer
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)