hvor mange reds/double reds produceret?
Diverse kendere af markedet (heriblandt James Dowling) har flere gange set VERIFICERBARE røde subs, med serienumre EFTER 1973. Faktisk helt frem til 1977.

Det er vel ikke så svært at forstå. Icon_cool Så må man jo tro mig eller ej. Hehe...

Mvh Morgan
Svar
Mogan nu viste jeg også godt at du ville komme med dette
facts at man har se op til flere røde subs, med serienumre efter
1973. Så helt en anakronisme ( skulle lige så det op i min
fremmed ordbog) Icon_e_biggrin er du jo ikke. Men der er jo også en masse
teorier omkring dette .

Mvh.
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
Jeps, der er masser af teorier. Mine kommer så heldigvis fra folk der har handlet med flere røde subs end vi andre spiser teboller. Icon_smil

Mvh Morgan
Svar
Hvad er egentlig merprisen for en "red sub"? Jeg ved det afhænger af stand mv. Den WH har til salg for 30K, en 1680 fra 19971, er det en fair pris? Kan man finde dem billigere i udlandet/andre steder? Hvis der er laves så mange som indikeres her, hvorfor så betydelig merpris?
Svar
Nu tør jeg jo dårligt udtale mig, men jeg tager chancen igen... Icon_e_confused

En rimelig pris er omkring 30k for een uden papirer. Du skal (generelt) regne med at spare ~ 2-3.000 ved handel uden for EU. Hvis den er med papirer og ALT grej er prisen ca. 38-40.

Morgan
Svar
Morgan Jones - Vintageure Skrev:Nu tør jeg jo dårligt udtale mig, men jeg tager chancen igen... Icon_e_confused

En rimelig pris er omkring 30k for een uden papirer. Du skal (generelt) regne med at spare ~ 2-3.000 ved handel uden for EU. Hvis den er med papirer og ALT grej er prisen ca. 38-40.

Morgan

Meget godt ramt / gættet .. Icon_e_wink Specielt mht til "den med papirer og ALT grej" ...
Svar
Øhh.. er der noget der er indforstået her som "den dumme" nye ikke bør vide?
Svar
Hej ohw Mikael har lige købt et, det kan du se på Rolexsamler.dk, flot ur.
Med venlig hilsen
Klaus Bjerring
Svar
KlausB Skrev:Hej ohw Mikael har lige købt et, det kan du se på Rolexsamler.dk, flot ur.

Tak Icon_e_biggrin Mit eksemplar er hvis jeg selv skal sige det i en særdeles god stand og 1000% original og uspoleret. Og med papirer fra "dengang" kan de godt være lidt svære at komme i nærheden af ... Icon_e_wink
Svar
Flot ur Mikael. Jeg er selv lidt tiltrukket af den Red Sub som WH har til salg. Den står til 30K men er uden papirer! Skal man holde sig væk fra sådan en klokke, eller skal man bare hoppe på og nyde uret i det daglige.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)