Findes dette Panerai ?
Jeg har noget svært ved at gennemskue Panerais modelprogram så måske en venlig sjæl kan oplyse mig om følgende model findes:

- 44mm
- Børstet stål eller titanium.
- Sort skive.
- Automatisk.
- Ikke chronograf og helst uden dato, men ikke noget krav.

Laver Panerai en model der opfylder ovenstående ?

Tak.
Svar
Det uoverskuelige modelprogram er den del af Panerai´s italienske charme... Jeg kan kun råde dig til at bruge timer på nettet for at blive klogere på de mange modeller - prøv paneristi.com og selvfølgelig panerai.com.

Efter hvad jeg ved er det kun PAM0025 der opfylder dine krav - men det er en SUB - og det ved jeg ikke om du er til.
Svar
De har dog alle dato...

Men et godt bud er 104'eren + 164/165

Auto og dato hænger sammen desværre.

Skal du rigtig slå dig løs er en powerreservesom en pam27'er også særdeles attraktiv!

Men som sagt - se i reference section, hvor du også kan se billeder, oplag og meget mere.
Svar
Hej Gæst

Jeg har kigget efter noget tilsvarende fra panerai. Specielt børstet stål eller titanium, da jeg synes det polerede er for blank og shinny til et råt og solidt toolwatch som panerai.

104 fås mig bekendt kun i poleret udgave i stålversionen.

164/165 er det der kommer nærmest (hvis man ser bort fra submersible udgaverne samt udgåede modeller), men den har stadig den blankpolerede lynette.......

Desværre har jeg ikke kunnet finde detaljer på 00 og 05 på hverken panerai's hjemmeside eller paneristi.com - nogen der kan hjælpe med materiale valget på disse modeller ?
God dag til alle
Mark
Svar
Og manuelt værk af den gamle slags. Fast bagkasse og logo på sort skive. Se efter Daniels scans af sone 0 og 5.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)