Den satans 27'er!
Grunden til dan ikke kan huske kasserne på de nye subs til P-day er at han simpelthen ikke så dem..... på det tidspunkt havde vi allerede trukket os tilbage til kammeret med Heineken og "call on meeeeeeee"!!!!

Remember K????

Endvidre fik vi nok af (ur)kasser senere på aftenen på Cocoon... men det er en helt anden historie Icon_e_wink
Martin Issing
Svar
Hªªgen Skrev:Dan, ikke helt sandt. Du ved jo godt at de seneste Subs er 47mm, 26mm straps og skåret over Fiddy kassen. Du så dem jo selv ved P-Day...har du allerede glemt dette?

Men...at de er ikke "korrekte" rent historisk som Fiddy, det er "sandt".

Lars B, jeg er iøvrigt imponeret over dit brug af ordet "diller". Det minder mig om dengang jeg kørte på Puch Maxi og havde ikke bare kam, men børste i brystlommen på min denim jakke. Men ligefrem at mene at "Panerai elskere vil hoppe på den" er nærmest småsjofelt... og en underholdende slåfejl.

Hmmm- mente at det var en anden type kasse til de ualmindeligt grimme nye SUB's. Er du 1000% ??
Ænsede dem ikke hverken på SIHH eller til P-Day. Havde alt for travlt med baren og især at beundre Martin's fine præmie.
Svar
martinissing Skrev:Grunden til dan ikke kan huske kasserne på de nye subs til P-day er at han simpelthen ikke så dem..... på det tidspunkt havde vi allerede trukket os tilbage til kammeret med Heineken og "call on meeeeeeee"!!!!

Remember K????

Endvidre fik vi nok af (ur)kasser senere på aftenen på Cocoon... men det er en helt anden historie Icon_e_wink

Cocoon er et af de mest syge steder at gå i byen i DE.....

Håber alt er vel min ven Icon_smil
Svar
"- Slut med sandwich skiver... (?) (Blackseal etc)"

-er det virkelig rigtigt?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)