Kvinderne......
Vi har haft den før, men tager den lige igen Icon_e_wink
Den anden dag viste "hr.holm" et fint ur, han havde købt til sin hustru.

Inspireret deraf, er her de ure min hustru skifter imellem.

Baby G-Shock (det lyserøde Icon_e_wink )

İmage

Cartier Santos

İmage

Omega Speedmaster

İmage

Tag Heuer

İmage

Det næste hun er ude efter, skal være noget vintage Omega.
Hvad med Jeres bedre halvdele ????
Svar
İmage
(billede sakset fra nettet) Min kones er dog pimpet med en dobbelt brilliant-bezel, men den oprindelige haves. Det bliver båret til ALT!
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Seiko skx007 kermit mod
Svar
My wifes watch [url]"http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/night--day--id1092585.htm?picnum=0&tab=pics" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/ ... 0&tab=pics[/url] Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Ikke nogen, men hun vil gerne have et Rolex Air King, så jeg overvejer at købe et til hende som lille overraskelsesgave... ;)
Nogen der har et liggende de vil af med?

//Berg
Svar
Connis ure....

İmage

İmage
İmage

İmage
İmage
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
İmage

Generelt er pigerne mest til automatiske ure (eller quarts) - det der med at trække op er overvurderet motion, mener de. En Omega Vintage Automatic på 33-34 mm - er sagen.... og helst massiv guld.

vh Baun
Svar
En masse quartz ure, men hun er vist lidt varm på et Rolex Submariner LV.....
Svar
Min bedre halvdel har absolut ingen interesse i at få et "ordentligt" ur. Hun fylder 30 år næste måned, hvorfor jeg ville give hende et (efter mine standarder) fedt ur, men hun har eksplicit givet udtryk for, at det vil være spild af penge, da hun ikke vil bære det. Hun er derimod til D&G-ure, som jeg har givet hende to af.

Kunne kun finde billede af et af hendes ure online:

İmage
Svar
Min kone gaar ikke saa meget op i ure og ser dem mere som smykker. Alle hendes ure har jeg koebt og foraeret hende gennem tiden.

Corum
İmage

Rado
İmage

Skagen
İmage

Gelishidan
İmage

Chopard happy diamonds
İmage
Truyen
İmage

Min bedre halvdel bærer denne Sub fra 96 som var det år vi blev kærester.... en gave hun fik af mig da vi havde fået vores datter sidste år Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)