03-11-2004, 03:15 PM
Er der nogen der har set en PAM196 live? Jeg har kun set billeder og der virker den flot og godt designet, men billeder kan jo snyde!
|
PAM196
|
|
03-11-2004, 03:15 PM
Er der nogen der har set en PAM196 live? Jeg har kun set billeder og der virker den flot og godt designet, men billeder kan jo snyde!
04-11-2004, 10:24 AM
Så det på SIHH i foråret. Det er "Daylight" modellen med sort skive. IMHO en spinnoff på noget som ikke rigtigt har noget "ægte" historie på sig. En reference til den hvidskivede Slytech fra Pre-V tiden. Egentlig har det slået en anelse klik for dem - der er ikke så meget militært i "daylight" kun en reference til en film hvor Sly rendte rundt i en oversvømmet tunnel og reddede folk og fæ...
Uret er en 44 mm chrono, og en anelse for stor IMHO - er mere til deres 40mm Zenith modeller. Er ret glad for min PAM108 AMG'er i hvert fald! Men daylight's i sort og hvid laves ialt i 1500 ex i år, så det skulle nok kunne lade sig gøre at finde en, eller bestille hos Klarlund eller i boutiques.
04-11-2004, 10:46 AM
Ja jeg tænkte nok at den var stor, eftersom de har bygget alle knapperne sammen med kronebeskytteren.
04-11-2004, 04:25 PM
Hej igen,
Der er lavet udfræsning i kronebeskytteren, så korrekt - det blvier ret stort. De viste nogle prototype billeder, hvor subdials var i negativfarve: sort-hvid og hvid-sort. Det så faktisk ret godt ud, men nu er der ikke den store forskel fra den alm 44mm chrono. Mistænker dem lidt for at ville afsætte flere 44mm chrono'er ved netop at lave denne vinkel på denne model. Kan ikke lide den, desværre... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|