26-10-2004, 07:59 AM
Nogen der ved hvornår JOhn igen åbner??
Hilsen THomas BEch
Hilsen THomas BEch
|
Mads Laier??
|
|
26-10-2004, 07:59 AM
Nogen der ved hvornår JOhn igen åbner??
Hilsen THomas BEch
26-10-2004, 10:50 PM
Thomas Bech Skrev:Nogen der ved hvornår JOhn igen åbner?? Jeg så et indlæg eller svar på dit spørgsmål tidligere på dagen. Det er såvidt jeg kan se blevet slettet i mellemtiden Jeg skriver først nu da jeg ikke syntes at der var grund til at jeg skulle skrive det samme som ham den anden. Men da hans indlæg nu er slettet var det ligesom oplagt .... gad vide om mit indlæg også bliver slettet !? Hvis ja, må guderne vide hvorfor
27-10-2004, 09:16 AM
Det kunne måske være på baggrund af en høflig opfordring fra John, at indlægget var blevet slettet. Jeg ville personligt ikke bryde mig om at der figurerede et indlæg med det indhold.
Det er måske ikke særligt befordrende, hvis man fortsat skal arbejde i branchen. Just a thought! Mvh Peter
27-10-2004, 11:07 AM
ravnsholt Skrev:Det kunne måske være på baggrund af en høflig opfordring fra John, at indlægget var blevet slettet. Jeg ville personligt ikke bryde mig om at der figurerede et indlæg med det indhold. Var det så ikke en idé at selvsamme John be- eller afkræftede de ting mere end 1 person har hørt ? Mig bekendt kender han dette forum og var før i tiden (..den gamle version) rimelig aktiv. Også bare en tanke
28-10-2004, 02:22 PM
Vi er helt enige, jeg synes også det ville være rart med en udmelding fra John...
Også for hans egen skyld... Grunden til min reaktion, var at netop Johns gode ry og altid venlige facon, kunne tage lidt skade af dette. Nå nok om det, håber vi snart hører lidt fra ham. Mvh Peter
29-10-2004, 03:52 PM
jeg tillader mig at komme med et par bemærkninger, idet jeg kender John personligt.
en grund til at John, og andre tidligere, har meldt sig ud af forum, kan være at der har været personer, der ikke har brudt sig om deres indlæg, enten fordi de syntes at deres indlæg er for meget klogeåge-agtige eller har været forkerte i deres øjne. Der er nogle her på forum der gennem tiderne, via private mails er blevet truet med at få deres båd brændt af, div. sagsanlæg og er blevet tæppebombet med andre uhøviske ytringer og tilsvininger. der findes desværre typer, der ikke kan tåle personlige meninger om div. mærker eller at de ved mere end dem selv. og ve den, der burde vide bedre, hvis han tager fejl om et ref.nr ell. lign. jeg tror bla. at Kristian (den rare mand, som altid gør hvad han kan for at svare pænt og sobert/korrekt, og bruger rigtig meget tid på at hjælpe andre) kan tale med om, hvor hurtig man kan få ørerne i maskinen pga. småting, og så kan jeg godt forstå at man melder sig ud i kortere eller længere tid.. Mikael
29-10-2004, 06:44 PM
Hej Mikael.
Nu syntes jeg nu ikke der er så meget af dette mere, det er rigtigt at der før i tiden var et par tosser der gik lidt rigeligt til den med et par hurtige grove ja næsten svinske svar. Men det som dette Forum mangler er de personlige meninger om div. Mærker. Og så kan man jo bare føre en sober tone og så grine ad dem der går lidt for meget op i disse diskussioner.. Mvh Kim.A.S.Ingvardson
29-10-2004, 07:06 PM
Citat:en grund til at John, og andre tidligere, har meldt sig ud af forum, kan være at der har været personer, der ikke har brudt sig om deres indlæg, enten fordi de syntes at deres indlæg er for meget klogeåge-agtige eller har været forkerte i deres øjne. Det er vel af samme grund, at Sloth ikke skriver flere indlæg.. Med venlig hilsen
Christian
29-10-2004, 07:13 PM
at det var før i tiden, men den gang var indslagene også dybere end bare hva´ kostern´? og hvor billigst? osv.
personlige meninger er ok, sålænge de er velbegrundede og holdt i en sober form, og i dag bliver folk jo også bare banded af Morgan, hvis de bliver svinske, men man kan jo altid maile personligt med sit gylle, og det er ikke rart, når folk bliver svinet til "i privaten" ud over det så har vi jo nok alle sammen fulgt med i disse vilde diskussioner pakket ind i mærkelige argumenter, med stor moro, og de er jo næsten altid endt med at kammaertonen blev fundet igen. hvis man savner snavs, så prøv axelzons, der går/gik de til stålet i tilsvininger.. Mikael
29-10-2004, 08:22 PM
Christian Bentzen Skrev:Citat:en grund til at John, og andre tidligere, har meldt sig ud af forum, kan være at der har været personer, der ikke har brudt sig om deres indlæg, enten fordi de syntes at deres indlæg er for meget klogeåge-agtige eller har været forkerte i deres øjne. Nu vil jeg nu lige sige Christian B at sloth skrev Mange gode indlæg og var som reel altid hjælpsom men sloth har også skrevet mange grove bemærkninger hvis man ikke lige syntes at Rolex var ures svar på Gud.. Så fordi tone er grov er vel ikke derfor han ikke er her mere. Mvh Kim.A.S.Ingvardson |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|