Svar: 109
Tråde: 37
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Er der nogen der kender
[url]"http://www.moonlightwatches.com/">http://www.moonlightwatches.com/[/url]
Meget billige priser (too good to be true)
Selv men moms etc. ville en Daytona kun løbe op i maks 5500 USD, og det er for billigt. Eller er jeg bare for skeptisk?
Nogen med insiderviden?
Selv navnet gør jo en lidt mistroisk
Tak for hjælpen
Bjørn
Hilsen
Bjoern
ROLEX er for fedt
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Hej Bjørn
Tror at du har fundet en nettoprisliste, hvis du trækker momsen fra en datona og yderligere ca. 33% så er du nede på prisen fra moonlight.
Der er så mange der taler om at vi skal lave noget social sammen måske skulle vi køre ned og tømme butikken i Bern sammen
Spøg til side, det lugter - der er ikke et mange der forærer penge væk eller sælger med 0% i avance.
Lad høre hvis nogen tør prøve og forsøge at købe af dem.
mvh
Bjarne
•
Kan I huske swisstimes.com? Layoutet på moonlightwatches ligner fuldstændig swisstimes - og vedkommende viste sig at være en fusker!! Don't do it!
CE
•
Svar: 122
Tråde: 14
Et opslag i whois viser at domænet er registreret d. 17/9-2004, altså et relativt nyt firma...
Jeg tror ikke de har rent mel i posen - det er for billigt - men har sendt dem en mail, hvori jeg spørger om det er muligt at besøge dem og se urene i virkeligheden.
Jeg kører gerne til Bern for at hente et Daytona til 4200 US$
/Henrik
•
Tja, jeg har bestilt en Yachtmaster og har foreslået personlig afhentning og kontant betaling. Har nu ikke hørt fra dem på trods af at jeg også har lagt en besked på deres telefonsvarer. Men...hvis det nu viser sig at være en kosher forretning...så har jeg godt nok fundet den billigste Yachtmaster!
Jeg tror nu ikke selv på det.
•
Svar: 277
Tråde: 46
Mon moonlight i denne forbindelse kan oversættes til lyssky virksomhed på dansk?
Det er nogle priser der næsten er for gode til at de kan passe!
•