Er jeg den eneste der er ved at blive vanvittig???
Over den software der styrer disse fora? I gamle dage virkede det fint, men jeg er ved at blive tosset over at scrolle frem og tilbage som en anden tenniskamp. Er ved at opbygge en musseskade... Og når man har læst en lang tråd, og går tilbage skal man scrolle op igen i en halv time.

Jeg ved at det er frivillige kræfter der kører det her, men kan vi ikke bare få noget der ikke er så fancy't og som bare virker?? Please! Hvad med at bruge network 54's engine?

Ikke et surt opstød, men min lyst til at gå andre steder hen kommer desværre snigende, og dette er desværre det eneste danske forum, som jeg holder af at besøge.

Er der nogen måder at indstille sin computer for at afhjælpe, modtages dette med kyshånd.
Svar
HØRT!
Forslaget med at bruge Network 54's system kan jeg varmt støtte. Iøvrigt ville ét forum, altså ét rum, være alt rigeligt til denne side. Det er endnu et irritationsmoment at skulle klikke-klikke-klikke hele tiden for at komme frem og tilbage.
Kan godt se det "funky" i diverse smiley'er, internt mailsystem osv. men helt ærligt: Har vi brug for det?

Nææh, Network 54, det fungerer sku.

Og som DF påpeger --> Dette forum er godt! Men softwaren er altså ikke særligt velfungerende, mildt sagt Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)