Brugte Rolex forhandlere.
#1
Hej.

Jeg står og skal købe et brugt Rolex ur (enten datejust, stål eller Submariner, stål) hos én af de forhandlere i Danmark, der sælger brugte Rolex ure. Hvem mener I, jeg bør henvende mig til, og hvem kan man med sikkerhed handle med uden risiko for at blive snydt?

Hvilket prisniveau ligger Datejust'en og Submarineren ca. i, hvis uret er i stål og i pæn stand fra 90'erne og opefter?

På forhånd tak.

Torben.
Svar
#2
Hvorfor kigger du ikke lidt nærmere på annoncer her på vintageure? Du kan få alle dine svar ved at kigge annoncer her på siden. Forhandlere af brugte rolex er fx. Ravnkilde på Ø.bro, Woolhead i Kompstræde eller Mølbak
Svar
#3
Jeg har såmænd kigget hos forhandlere af brugte rolex her på siden, men ikke alle er vel lige gode og har lige fornuftige priser. Og det er det svar jeg er ude efter + prisniveauet for en stål, sub og en stål, datejust i pæn stand fra 90'erne og opefter?

Tak.

VH. Torben
Svar
#4
Anonymous Skrev:Jeg har såmænd kigget hos forhandlere af brugte rolex her på siden, men ikke alle er vel lige gode og har lige fornuftige priser. Og det er det svar jeg er ude efter + prisniveauet for en stål, sub og en stål, datejust i pæn stand fra 90'erne og opefter?

Tak.

VH. Torben

Hej Torben,

Jeg har købt second hand Rolex hos Klarlund, prisen var fair (som de fleste andre second hand rollier af samme type), men nyserviceret og med garanti.

Vh.
Martin Jensen
Svar
#5
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.brugte-ure.dk">www.brugte-ure.dk</a><!-- w --> v/ Thor Ottesen vil jeg give min varmeste anbefaling.

Thor har mange gode rolex tilbud og er derudover en virkelig behagelig og professionel fyr!

Han har mine varmeste anbefailinger.

Du kan starte med at se på hans hjemmeside hvor du kan studere hvert enkelt ur i detaljer.

Mvh


Peter
Svar
#6
ligesom Thor "men of honor" med et super ry i branchen, og en tur hos John hos Mads Lair ville også være fornuftigt. John er superflink og bundhæderlig....(og han er en gammel brugt Rolexdealer...., men dog ikke slidt helt ned endnu)

Mikael
Svar
#7
Tak for svarene - jeg vil undersøge markedet hos Laier og Thor Ottesen. Men hvad med Woolhead?

Torben.
Svar
#8
Woollhead er super god.

Ham ville jeg personligt prøve som den første af de nævnte muligheder.
Svar
#9
Anonymous Skrev:Woollhead er super god.

Ham ville jeg personligt prøve som den første af de nævnte muligheder.

Det ville jeg også ! Besøge Michael Woollhead først. En venlig og ærlig mand med et fornuftigt udvalg.

Har ingen erfaringer med Mads Laier, hvilket primært skyldes, at deres udvalg af brugte Rolex ure er rimeligt begrænset ....en 7-10 stykker mere finder man aldrig i udstillingsruden.
Svar
#10
Tak for svarene - jeg vil begynde med en research hos dem I nævner.

Vh. Torben.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: