Hvad står der?
#1
Jeg behøver hjælp...
Jeg har netop reddet et gammelt Edox Hydrostar Automatic fra en "rodekasse". Synes resultatet er meget sjovt og jeg nyder at redde gode ting der grundet navn og stil ikke er så eftertragtede.
Problemet er signaturen på skiven, som jeg ikke kan tyde. Jeg ved at folk kommer til at spørge mig hvad der står, og jeg har ingen idé.
Så gi' et bud, hvad enten i er Edox nørder(tvivler Icon_e_biggrin1 ), tidligere postarbejdere, eller bare gode til at tyde håndskrift. Alle bud modtages med tak Icon_clap

İmage
İmage
Svar
#2
Jeg har prøvet at søge lidt på det, mit bedste bud er der står Udo Jürgens.

Det er det som passer bedst ind, der er i hvert fald et J, G og et S.

Det navn har jeg så prøvet at google lidt og det lader til han er en østrigsk sanger. Dog synes jeg det er lidt mærkeligt hans navn skulle være på uret, men det må der jo være en årsag til? Mit tyske er ikke fandens godt, og de fleste sider jeg finder er desværre på tysk.

EDIT:: Her er han på wikipedia: [url]"http://da.wikipedia.org/wiki/Udo_J%C3%BCrgens" onclick="window.open(this.href);return false;">http://da.wikipedia.org/wiki/Udo_J%C3%BCrgens[/url]
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
#3
Du har helt ret

Bruno Sohnle

A Brief History of frimærker

Mark Bruno Sohnle Glashütte i.SA. som time-mærket kom først i januar 2000. Men det kom ud af ingenting. Denne begivenhed blev Forud for en 45-års erfaring i urindustrien, familier Sohnle.

I 1955 grundlægger Gunther Sohnle (Gunter Zonle) "Heges-Uhren, H. und G. Sohnle KG". Den investerer i udstyr til fremstilling af ure . 2 maj 1957 på fabrikken kommer en ny medarbejder til at arbejde, den yngre bror Bruno Sohnle. Og 45 år senere, navnet Sohnle kendt verden over som en af de bedste producenter af ure og dele dertil, for mange europæiske virksomheder, og dette tjente prestige i urindustrien. Det er tilstrækkeligt at sige, at tilbage i juli 1965 de gør et vigtigt skridt for fremtiden: Gunther og Bruno Sohnle skabe en virksomhed, "brødre Sohnle" og blev den vigtigste repræsentant for schweiziske selskab ure EDOX, Era Watch, Biel, i Forbundsrepublikken Tyskland. Og i 1968, er den yngre bror Bruno Sohnle med Udo Jurgens (Company EDOX) lancerer en særlig serie af ure EDOX.
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#4
BOM... Man skal ikke lede længe når man har nørder ved hånden!
Tak for hjælpen Icon_party
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: