Hej,
Jeg har to Sinn kronografer; 356 Flieger UTC (Valjoux 7750) og 142 (Lemania 5100), som jeg nu har haft i lidt over 1 måned.
Jeg kan kun anbefale dem - flot, flot og bundsolidt forarbejdet, og særdeles rimelige priser. Jeg købte dem hos SinnSam i Løkken.
Jeg har også haft Omega, Fortis, Tag Heuer o.a. i hånden, og jeg synes bestemt ikke at de har noget at komme
efter, overfor Sinn. IWC og Rolex er nok lidt bedre mht. den sidste finesse.
Mht. designet er det jo smag og behag med ure som med så meget andet. Men er du til solide, nærmest brutalt
instrumentelle no-nonsense designs (som jeg er det), så er det lige noget for dig.
Jeg synes også at det sympatisk, at Sinn ikke lægger skjul på at de bruger standard Eta/Valjoux, og som nogen af
de sidste stadig Lemania 5100 værker. De bliver i Sinn urene efterreguleret til at vinde mellem 0-10 sek/døgn. Mine ure
har nu efter godt en måned "svinget" sig ind på hhv. +4 og +6 sek/døgn - ret konstant i øvrigt.
Den eneste ulempe jeg kan se ved Sinn, er en dårlig gensalgsværdi, fordi de er relativt ukendte. Men det kan man
jo også vende om til at være en fordel, i og med de ikke er ure man ser hver dag.. jeg har i hvert fald ikke
planer om at sælge mine, endnu..
Jeg købte mine ure med flotte, utroligt behagelige læderremme. MEN, jeg kunne simpelthen ikke modstå fristelsen
for at udstyre dem med Natoremme, for ligesom yderligere at understrege det funktionelle image... især synes jeg at en Nato Bond rem klæder 356´eren.
Alt i alt - jeg er endnu rigtig godt tilfreds med dem, og har bestemt ikke fortrudt mit valg - bliver glad hver dag når jeg kigger på klokken - adskillige gange dagligt

.
Jeg kan godt sende dig nogle billeder - dem på hjemmesiden og i kataloget synes jeg slet ikke retfærdiggører hvordan de i virkeligheden ser ud.
mvh,
Anders