Lånte et digicam - -
#1
Vintage kampsvømmer projektet udvikler sig stille og roligt, meget stille og roligt Icon_e_wink
İmage
İmage
İmage
Svar
#2
For s***n! Det ser virkelig appetiteligt ud, Bjørn. Hold os endelig underrettet omkring projektets udvikling, også selv om det går meget langsomt.

Det ser ud somom du har taget udgangspunkt i 6152 kassen/moderne Marina og ikke 3646, som den oprindelige Kampfschwimmer? Hvad er kassens mål? 45 eller 47mm?

Har du beklædt dit hjem med luminova, når nu du fik købt rigeligt ind?
Svar
#3
pic tilføjet
Svar
#4
Er den anden til mig? Det var sødt af dig, Bjørn!

Din 3646 kasse ser HELT rigtig ud, fantastisk! Faste loops, eller til at skrue af som modern Radiomir? Titaniumskasser eller S/S? Jeg forestiller mig du laver super doomed acryllic glas til begge?
Svar
#5
Det er i begge tilfælde grade5 titanium kasser , jeg har afveget fra rolex's design på flere områder - kampfschwimmeren er blevet til en monocoque kasse, og den får en opskaleret triplock krone , rekylskruen blir tilgængelig ( og synlig , desværre) forfra , loop'sne er låst af 4 stk stifter der igen er låst af den påskruede lynette , der endelig holder acrylglasset på plads mod o-ringen .
6152'eren får også acryl glas - er lidt loren ved tanken om originalens pressede lynette - har afsat gods til en gevindskåret ,12 kantet lynette som på Kschwimmeren, bagkassen blir et massivt ti. låg (12 kantet s'føli ) Bjorn H - -
Svar
#6
DET lyder bare eventyrligt, sikke et fantastisk projekt! Glæder mig utroligt til at følge forløbet. Tak for berigelsen!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: