Falsk Rolex?
For øvrigt synes jeg af det er fremragende at kvinder også er begyndt at finde frem til dette forum Icon_e_biggrin

Lad os håbe det er en trend der er kommet for at blive Icon_e_biggrin
Svar
Hej Pia,
Jeg er sikker på du kan være ganske godt tilfreds med købet og der er ingen tvivl om, at købet er en stor del af oplevelsen ved at eje et Rolex.
Og der lyder som om det er gået rigtig godt.

Tillykke og velkommen i klubben og her på dette forum Icon_e_biggrin

/Jan
Svar
virker korrekt når safir og årgang 98, så lægger en velholdte 18k Rolex i det prisleje, ældre plexi ca. 20 k mindre. specielt når lænken er stram (koster ca. 50k fra ny). box og papir er selvfølgelig prikken over i-et, men endnu vigtigere så er det blevet autentificeret, inden køb.

der findes kun 2 i DK, som m. 100% kan sige det og det er Flemming og Ole hos PK., men Knud P og mange af de andre, ja selv Morgan kan komme i tvivl, da 18K kineser kasser og italiener lænker kan være utroligt flot faked. (lænker kan give vilde diskussioner om de er ægte eller ej)

Mikael
Svar
"Der går ikke røg af en brand, uden der har været ild i den...."

Sådan kan man vel både beskrive mit indlæg samt spørgsmål! Icon_rolleyes Icon_e_wink

Uret er blev efterset hos Klarlund, og samtidig kan de bekræfte urets ægthed!
Kan og vil Knud Pedersen (eller Klarlund) i forbindelse med et service-eftersyn dokumentere urets ægthed? Og ydermere på papir?
Spørgsmålet her vil netop stille skarp på deres "erhverv og professiona'lisme"! Icon_e_wink

Ydermere har jeg opdaget, at man kan købe en box til opbevaring af uret, men hvordan finder jeg ud af hvad der oprigtigt hører til dette ur? (ifølge Knud Pedersen ikke en box)
Og hersker tvivlen også vedr. fake/uægte på dette marked? Icon_e_confused

Og tak for de pæne ord!....

Mange week-end hilsner
Pia
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)