kronprinsens ur
var det ikke en breitling avenger seawolf der klædte frederiks arm i programmet i aften?
Svar
aa
Svar
İmage
Svar
fik at vide af min urmager at han også har et breitling emergency med radionødråbsfunktion.
så han kan rolig nødlande i den australske ørken og få hjælp og dykke 3000m med sin seawolf.
ja, han ved virkelig hvad der er godt!
Svar
Desværre var det ikke et Seawolf, Frederik bar i mandagens program, men 'kun' et Citizen Promaster (se f.eks. 'udvæksten' på venstre side af urkassen, samt remmen). Jeg ved så ikke, jf. Jespers sammenligning af kvinde- og ursmag, hvad det siger om Mary.... Icon_e_wink
Svar
aa
Svar
Kronprinsen og (Prins Henrik) har faktisk dårlig stil ang. ure. Det er selvfølgelig smag og behag hvad for et mærke man velger at gå med, men at gå med armbåndsur til kjole og hvidt (White tie) som de begge gjorde til festen på Christiansborg er dårlig stil. Til kjole og hvidt bærer man et lommeur og ikke noget annet.
Svar
Jeg er slet ikke enig!

James Bond, som måske er symbolet på stil bærer både Rolex Submariner og Omega Seamaster til smoking.

- han klarer det okay, syntes jeg! Icon_e_smile
Svar
Det er helt rigtig, men læs en gang til. Jeg skriver "kjole og hvidt" ikke smoking. Hvad smoking angår er jeg enig med dig.
Svar
Synes også at et råt sportsur som eksempelvis en sub ser skidegodt ud til kjole og hvidt!! Det bryder lide med traditionerne...

Men er en Sub lidt for rå til den mere konservative type, ville et vintage Cartier Tank heller ikke være helt at tage fejl af!

Uanset hvad... kronprinsen har sgu go stil! Færdig!

MVH
Martin
Martin Issing
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)