Service af et Chronograph
Hej Alle

Er der nogen, som kender prisen på et service af et chronograph. Jeg tænker på et alm modificeret 7750?!?!

Mvh Thomas Bech
Svar
Thomas Bech Skrev:Hej Alle

Er der nogen, som kender prisen på et service af et chronograph. Jeg tænker på et alm modificeret 7750?!?!

Mvh Thomas Bech
Tja modificeret betyder vel bare lidt ændringer i skruetype og måske udsmykning af værket udgår jeg fra, så omkring stratks i underkanten af 2000 skal gøre det absolut. Måske 1500 men ikke under må du regne med
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:

Mvh Thomas Bech
Tja modificeret betyder vel bare lidt ændringer i skruetype og måske udsmykning af værket udgår jeg fra, så omkring stratks i underkanten af 2000 skal gøre det absolut. Måske 1500 men ikke under må du regne med

Saa vidt jeg husker koster det ca 2k at faa et service paa et alm ur, ikke chrono, hos f.eks Klarund, er det ikke vaesentlig dyrere med et chronograph??

Hilsen THomas
Svar
Jeg ved at et Rolex Daytona koster ca 3600 DKK at få serviceret hos Klarlund. Hvis det er et modificeret valjoux 7750 værk, så kan du med sikkerhed få det serviceret hos Mølbak på Østerbro til en rimelig pris og ca. i det prisleje som hannover_dk nævner.

/Jan
Svar
Anonymous Skrev:
hannover_dk Skrev:

Mvh Thomas Bech

Saa vidt jeg husker koster det ca 2k at faa et service paa et alm ur, ikke chrono, hos f.eks Klarund, er det ikke vaesentlig dyrere med et chronograph??
Det er nok en Rolex Chrono du taler om. En kronograph, f.eks Landeron 248 eller lignende 2 sub dials ligger på ca 1500 og jeg tror en Valjoux 7750 kan gøres for 2000 hos f.eks Mølbak som kan det værk ud og ind. Du finder hans adresse og telefon under hovedsiden som annoncør på Vintageure siden

Hilsen THomas
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jan Sørensen Skrev:Jeg ved at et Rolex Daytona koster ca 3600 DKK at få serviceret hos Klarlund. Hvis det er et modificeret valjoux 7750 værk, så kan du med sikkerhed få det serviceret hos Mølbak på Østerbro til en rimelig pris og ca. i det prisleje som hannover_dk nævner.

/Jan

SUPER. Tak skal i have!

Mvh THomas BEch
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)