16610
#1
Hej med jer,

Jeg har et 16610LV hvor jeg desværre har fået ødelagt perlen i lunetten.

Kan kun perlen skiftes?

Hvis det er hele lunetten - hvad koster sådan en?

Ved I hvad et komplet service hos Klarlund koster pt.?

Tak..
Svar
#2
Jeg tror ikke det koster så meget for en ny lunette. Mit bud er 600-800 kr men ring til feks Klarlund.

Sidst jeg spurgte til service pris for en nyere ref var det omkring 4.850 kr. Det er nok steget en smule, men det kan du høre når du ringer til en Rolex forhandler.
vh Hans Henrik
Svar
#3
Bare lige for en god ordens skyld, så snakker vi kun indlægget i lünetten og ikke hele lünetten der skal skiftes og til den pris Icon_e_wink
Svar
#4
Fik et komplet service på mit GMT 16710 i februar og gav DKK 4950,- Gætter på at et 16610 ligger på samme niveau. Til sammenligning så ligger et lünetteindlæg til et 16710 på DKK 960,- (!!) Icon_e_surprised vil også her gætte på at 16610 er nogenlunde det samme. Skal hele lünetten skiftes så tror vi skal højere op.


Svar
#5
Lynetteindlæg inkl. skiftning (det gamle får du naturligvis retur) kostede ikke så længe siden hos M.C.Mortensen i Herning
kr. 600 (eller var det 500 ? Icon_e_wink ). Og så kan man sende et ur med PostDanmark som anbefalet brev som passes lige så godt som værdibreve og -pakke. Koster kr. 100 medmindre PostDK igen-igen-har skruet portoen op.
Der er så stor forskel mellem stump- og servicepriser hos div. DK Rolex AD´er at det, in deed, betaler sig at ringe lidt rundt og spørge.
Men jeg anbefaler Mortensen; dygtig urmager Henrik og venlig og prof betjening og Steffen - bossen - er en ægte jyde som man altid kan snakke om priser før muldvarpen egentlig skal frem.
Eksempel er lidt antikveret men hør lige: I 2004 eller 5 skulle jeg købe en ny Daytona-diamantskive. Priserne svingede fra kr. 8.000 til 28.000 hos de danske AD´er.... Og det er ikke at prale med, men i sidste ende betalte jeg 6K for en ny én hos en ikke-navngiven AD her i landet.
Bare for at illustrere at det hjælper med 2nd opinion, meget endda... Icon_e_wink

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#6
Blot til info - service hos Klarlund til 16610 = kr. 5.150 og nyt indlæg kr. 960.
Svar
#7
Er det servicepris udelukkende på værket eller er klokken poleret op ?
P.N.
Svar
#8
P.N. Skrev:Er det servicepris udelukkende på værket eller er klokken poleret op ?
P.N.

Det plejer at være med polering inkluderet Icon_razz
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#9
Det må man da håbe til den pris Icon_evil
P.N.
Svar
#10
Yes - polering inkluderet.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)