Brand of the week Doxa
#1
Doxa working together with Rolex made the first dive watch avaliable to the general public with a Helium valve.They have a good history for developing and making very good divers.You can always recognise a Doxa watch by the beaded bracelet and special case form.In recent years the brand has had several owners and some say the quality is not what it used to be.I like Doxa but only the older original models.I think today this brand are living a bit on past achievments.I for one hope this brand live on ,they have given a lot to the development of modern dive watches. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#2
Jeg må blankt indrømme at jeg ikke ved en skid om Doxa, andet end at jeg synes ret godt om designet.
Men jeg lover at læse op Icon_e_wink Icon_e_biggrin1
Svar
#3
Kender kun lidt til deres divers og ved deres historie er ret flot,
syntes de ser OK ud men jeg kommer aldrig til at eje et.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
Hej

Jeg har to Doxa iøjeblikket, begge 750 meter i 45 millimeter, og de er sgu ret fede. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar
#5
Doxa ligger mere end fjernt fra hvad jeg synes er et flot ur med et lækkert design men kredit skal de absolut have for deres bidrag til udviklingen af dykkeruret.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: