Damasko - noget i har?
#1
Hejsa

Ja jeg er ret interesseret i Damasko ure, syntes de har nogen fede ure og en masse lækre detaljer, så ville høre hvor mange herinde der har dem og hvad i syntes om dem?
Har lidt svært ved at smide så mange penge efter noget jeg kun har set på billeder og film :-D
Svar
#2
Jeg vil tro at emnet hører til i micromærke forumet - der vil du sikkert få mere respons Icon_e_smile
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#3
Okay tænkte ikke lige på dem som mikro mærke? Icon_e_smile men en mod må da endelig flytte tråden hvis den er placeret forkert Icon_e_smile
Svar
#4
Jeg ved heller ikke om det er et micromærke - men det er i hvert fald ikke off topic på et urforum Icon_e_smile
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#5
Haha nej det er selvfølgelig rigtigt nok, men var lidt i tvivl hvor den skulle under :-D
Svar
#6
Op i hovedforummet hvor flest ser det Icon_e_smile
Jeg mindes faktisk ikke at have set nogle af deres ure herinde tidligere?
Svar
#7
Super Kim!
Nej jeg har heller ikke rigtigt men har ikke været her så længe Icon_e_smile en skam da det er rigtig fine ure med mange detaljer ihvertfald når man læser folks anmeldelser af dem Icon_e_wink
Svar
#8
Har ejet et par stykker og altid talt varmt om dem. Det er tool-ure i bogstaveligste forstand. De er ekstremt vellavede med stabile kalibre, så der er INTET at udsætte på dem...

Eneste "aber dabei" er at de kan være langsomme på mailen...
Svar
#9
Okay fedt Morten!
Jeg er helt vild med det matte look, det minder om en blastet overflade, som så bare holder!
Bare af nysgerrighed var det bare bytte trangen der så gjorde du ikke har nogen længere? Icon_e_smile
Svar
#10
Udelukkende fordi min interesse har bevæget sig i en anden retning...Men kunne sagtens se mig selv eje et igen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)