Kim T Skrev:Til tider er det måske lidt meget reklame, men forskellen ligger vel i, at Peter og flere af de andre "good guys" jo alle annoncerer på salgssiden, og dermed bidrager økonomisk til vintageure.dk
Et direkte salgsindlæg, som det ovenstående bidrager ikke til noget som helst.
I og med at man annoncerer på salgssiden, sker der jo ikke noget ved at henvise til uret, da vintageure.dk allerede har modtaget et bidrag for salget.
På den anden måde (direkte henvendelse, uden annonce) bidrages der jo ikke til vintageure.dk
Så ja, der bliver til tider reklameret heftigt i forummet, men så længe de samme personer betaler Jan for at annoncere og han er ok med det, så er der vel ikke mere i det
Eller ???
Jeg er fortsat enig i at opfordringer til at gøre tilbud bør rykkes til annoncesiden idet hjemmesiden går glip af en fortjeneste. Og i stedet for at skrive talrige samt gentagne bemærkninger om den ene og den anden fine forhandler, kunne man jo benytte sig af det praktiske ''Good Guys / Bad Guys'' forum.

Pointen med det ovennævnte fora ender jo med at blive udhulet, såfremt det bliver en accepteret praksis at foretage sig disse handlinger i diskussionsforaet.
Jeg er helt enig, Kim-T - en direkte henvendelse, uden annonce gør ingen nytte.

Og det er jo tilfældet Peters indlæg i ''Certina DS 1 automatic''. Og sjovt nok endnu et tilsvarende indlæg på s. 3 i under dette emne ''Fortis ure - Sidste spg. opdateret 25-05''. Dog er det også tilfældet med brugeren ''Sas'' 's indlæg. Generelt bør sådan noget rykkes til annoncesiden.
Både ja og nej ang. det første afsnit i dit indlæg.

Umiddelbart bør en betaling el. flere ikke udgøre en ''blankocheck'' til at poste flere annoncer end det man har betalt for. Lad os nu antage, at Peter havde en annonce med uret, ville det jo være fair at henvise til sin annonce. Og såfremt man har flere ure til salg, kan man jo i annoncen skrive ''se venligst vores hjemmeside for andre modeller vi har til salg''. Dette er dog ikke tilfældet.
Nu skal det bemærkes, at følgende
ikke udgør nogen reklame, men en objektiv observation på baggrund af aktiviteten her på hjemmesiden.

Dream-watches og CT-watches poster annoncer for hvert enkelt ur de har til salg, og det er sådan jeg synes det burde foregå.