08-11-2024, 03:44 PM
(08-11-2024, 11:40 AM)PHO Skrev: Godt at se dit Tapatalk virker igen Peter. Så er det ud i solen med opsmøgede ærmer, så både du og uret kan få lidt vitaminer, når den lille vovse skal luftes.
Uret har fået lov til at ligge i vindueskarmen en hel dag, så det kunne få godt med vitaminer, inden jeg tog det i brug - jeg har faktisk adskillige af disse "military chronograph" fra Baltany (4 ialt faktisk med denne) og de er mega fede !! Jeg har så foræret én af dem væk til et yngre familiemedlem, som manglede et ur. De resterende to, der er blevet lidt til overs, efter ankomsten af denne solar version kommer nok på DBA engang :-)
Jeg opfattede det lidt som et eksperiment at købe versionen med brun skive i stedet for med den klassiske sorte skive - men jeg skal indrømme, at den bare er så meget flottere !! Jeg har klart på fornemmelsen, at den bliver ét af mine oftest brugte ure !
Fsv. angår Tapatalk, så havde du ret i, at problemet lå i, at jeg brugte Tapatalk Pro, som jeg i tidernes morgen havde købt og betalt for, for at slippe for reklamer i gratis versionen. Den version understøttes ikke længere af Tapatalk og fungerede således ikke længere med de nyere styresystemer på telefonerne.
Det havde Tapatalk så lige "glemt" at fortælle deres kunder, ligesom Pro versionen rent faktisk stadig kan downloades på Apple App Store, uden at der på nogen måde gøres opmærksom på, at den ikke længere understøttes !!
Det skrev jeg til Tapatalk support og de svarede tilbage, at det var en fejl og at Pro versionen vil blive fjernet fra App Store.
Med den alm. Tapatalk virker billedupload fint - så må jeg leve med evt. reklamer (har dog ikke set nogen endnu), idet jeg absolut ikke har tænkt mig at bruge penge på en abonnementsordning, når jeg basalt set blot bruger appen til at uploade billeder
Igen tak for hjælpen med at identificere problemet !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"