DAGENS UR
(29-07-2024, 04:55 PM)HG Skrev: İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hej HG. 
Jeg er blevet ret pjattet med dit ur Icon_smil. Jeg mener at kunne huske at der var en tråd om uret, men kan ikke finde den nu. Er der en skarp link-sherif herinde der kan hjælpe, eller har du lyst til at fortælle lidt om uret? 

Hilsen fra Silkeborg.
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
Hej Taggert

Tak for det
Jeg har en tråd der vist hedder “lidt omrokeringer i samlingen” part 1 - 3 og så her i dagens ur er der fra mit fabriksbesøg da jeg hentede det.
Ellers hvis du søger på Dornblüth som kommer der flere tråde frem bl.a. fra Stensbjerg og GMT-geeks.
Ellers skal jeg nok fortælle lidt mere senere

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • Stensbjerg, Taggert
Svar
Morgensol

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Wise Adamascus AD770 på straight end BOR lænke fra Uncle Straps (Uncle Seiko).

Ikke et 100% match, men vis mig en producent, der laver damascus lænker

Hvad siger I - GO / NO GO !?

İmage
İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(01-08-2024, 02:27 PM)pbr Skrev: Wise Adamascus AD770 på straight end BOR lænke fra Uncle Straps (Uncle Seiko).

Ikke et 100% match, men vis mig en producent, der laver damascus lænker

Hvad siger I - GO / NO GO !?

İmage
İmage

Hej Peter 
Fin lænke. Men jeg synes generelt ikke at strait end passer til runde urkasser. Så No Go fra min side
Mvh
Kim
[-]
  • pbr
Svar
Dagens ur her

İmage

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk

Svar
(01-08-2024, 03:00 PM)doxa300 Skrev: Hej Peter 
Fin lænke. Men jeg synes generelt ikke at strait end passer til runde urkasser. Så No Go fra min side
Mvh
Kim

Det er også min største betænkelighed - jeg havde en forestilling om, at det ville give uret lidt "vintage vibe", men jeg er ikke helt solgt på ideen  Icon_cool Men på den anden side, så er alternativet en rem ........... og de har jo også "straight ends", så at sige !

Nu giver jeg det et par dage og ser om det gror på mig !  Icon_smil

İmage
/Peter

[-]
  • khbk, PHO
Svar
İmage
[-]
  • cfnissen, khbk, Michael F, pbr, PHO
Svar
İmage

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • cfnissen, Møller, PHO
Svar
İmage
[-]
  • cfnissen, Michael F, pbr, PHO
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: PHO,41 gæst(er)